I'll take every single piece of the blame if you want me to but you know that there's no innocent one in this game for two

| Vardag
Hej alla fina! Först vill jag börja med att säga att jag hoppas alla har haft en grym Allhelgonna helg. I onsdags gick jag hem till My och Filippa efter jobbet. Vi lagade mat, hjälpte My att packa och sen åt vi ost, kex och vindruvor framför Paradise hotel. 
 
I torsdags var jag ute med jobbet och käkade på Jolo i Odenplan och spelade biljard. Det var jätte kul. Det är verkligen en helt annan sak att umgås med de man arbetar med utanför arbetsplatsen.
 
I fredags var jag och Emelie inne i stan, fikade och kollade i affärer. Mötte upp Hanna en snabbis och sen åkte jag hem. Jag, syster, mamma, mormor och Jouni åt på resturang J i Nacka sen på kvällen. Det var min och systers födelsedagspresent till mormor och Jouni. Det var super mysigt och efter det kom Daniel hem till mig. Vi låg i sängen och tog det lugnt och pratade resten av kvällen. 
 
Igår på självaste Halloween gick jag och Emelie till Skogskyrkogården och tände ljus. På kvällen sen hade familjen anordnat en fest/middag så det kom en massa gäster vid 18-tiden. Vi åt god mat och umgicks. Strax före tio drog jag till Hanna, förade och sen skjutsade Max in oss till stan. Vi var på Göta resten av kvällen så det var kul. Hängde med Danne, Waaler och Robin. Sov sedan hos Hanna med Danne.
 
Idag har vi bara legat i soffan och degat, ätit mat, kollat på film och tagit det lugnt. Nu ska jag sätta på ett serieavsnitt. Puss&Kram
linah

såå snygg klänning du har!!

MALIN

Vad fint ni hade gjort det! Och vad snygg du är! Åh! Kram

Sarah

Va mkt kul du gjort dom senaste dagarna :)

Anita

Härliga bilder!

Elin

Härliga bilder =)

Liborius

Lät verkligen som bra dagar:D

LINNEA

Verkar som alla firat hallo detta året utom jag haha. Jag kämpade på jobbet hela helgen!

Sara Ekman

Kul :)

miningalinn

Vad fint ni hade gjort de!:)

Verkar som en bra helg :)

Henrik Olsson

Det ser ut som att ni haft trevligt! :)

Emma Engström

Vilka bra dagar du verkar ha haft, inte alls fel! :D Kram

MATILDA

vad mysigt :D

Jasmine

Du verkar ha haft en minst sagt innehållsrik helg!
Med en så fin dukning kan jag inte tro annat än att middagen blev mysig.

Svar: Tack för kommentaren.

Kram

Louise

Så härliga bilder!

Linnea

Men åhhh hur halloweenigt!!! Superfint!

Maja H

Så mycket fina bilder!
Ser mysigt ut på dem första (:

Amanda Forsman

Fin du var på halloween :)

miningalinn

var också på kyrkogård!

Annsoh

Vad fina bilder! :D

Pauline

har en likadan pumpa girlang :D

Kaffehörnan

Underbart de låter med massa go mat och trevligheter



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: