I was made for loving you even though we may be hopeless hearts just passing through

| Vardag
Hej kompisar! I måndags gick jag tidigare från jobbet för att åka till Ikea med mamma och mormor. Det var jätte trevligt och mysigt. I tisdags var jag och Hanna på Kilroy för att prata lite mer om vår Asien resa som nu är bokad och betald.
 
I onsdags möttes jag och Emelie i centrum, vi gick till Filippa. Åt middag, umgicks och kollade på film. Danne hämtade mig senare på kvällen, åkte hem till mig och kollade Paradise hotel. Sen gick vi och la oss. I torsdags var jag ledig så tog en lång, skön sovmorgon. Gick sen till Hanna, somnade i hennes soffa, bakade och kollade på tv. Danne hämtade mig och vi åkte hem till honom, åt middag med hans föräldrar och sen satt vi bara och pratade. Vi sov hemma hos mig sen. 
 
Igår hämtade jag och Hanna Annie när hon slutat och sen åkte vi ner till Örebro. Här mötte vi upp Danne, Ribben och Tisse så igår var vi på lite olika barer och så. Just nu ligger vi på hotellrummet och ska strax gå ner till stan. Ikväll blir det utgång och imorgon åker vi hem igen. Puss&Kram 
 
johanna

ha en fortsatt bra helg fina du!

marina

Hoppas att ni får det trevligt ikväll. :)

linah

hoppas du har en uunderbar kväll!! <3

Sarah

Kul o kolla på IKEA :) Va där förra helgen :)

Viktoria Eriksson

låter kul! härlig bild :)

Julia

Låter mysigt!

Pauline

roliga dager låter det som :)

Boel

Härliga bilder :D

tess- mamma till Malin & Olivia

Låter som en helt otroligt bra vecka!

jonna

Låter ju som bra dagar :)

Jeanette

Roligt med utgång :)

miningalinn

Kul att åka till Örebro och skönt att bo på hotel!:D

Henrik Olsson

Det låter som en trevlig helg!! :)

Carolina Thoor

Åh vad mysigt att åka ned till Örebro! Det skulle jag också vilja göra nu hehe :D
Fanns det några bra barer du kan tänkas tipsa om? Mina morföräldrar bor där och det skulle vara kul om man kanske ville ut någon gång då man är där :)

Sv; åh tack ska du ha :D

Isabella

härliga bilder!

linah

ha en grym måndag:D!!

N A T H A L I E

Men va härligt, såå kul! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Härliga bilder!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: