Sponsorer - Q/A

| Svar på tal
Annika: Tjänar du pengar på din blogg? Svara gärna i ett inlägg för jag ser ej annars :)
Svar: Nej jag tjänar inte pengar på min blogg. Däremot skriver jag inlägg ibland åt företag och så får jag någonting tillbaka. Vanligast är biobiljetter men har även fått hem produkter som gossedjur och armband för att kunna visa upp de i mitt sponsrade inlägg sen. 
 
Jag fick även frågan häromdagen om jag kunde göra ett inlägg där jag beskrev hur man får sponsorer. Det är för mig väldigt svårt att svara på då det oftast är företagen som kontaktar mig och inte tvärtom. Men när jag däremot har haft tävlingar på bloggen så har jag kontaktat företaget och frågat om de vill göra ett samarbete i form av en tävling med mig. Lycka till! 
Fick hem denna söta nalle när jag skrev ett inlägg åt litenleker.se
Emilia Sjödin

jag brukar också bara göra inlägg som är sponsrade för att själv få något av det :)

Vanessa andersson

Vad olika det är från bloggare till bloggare. Personligen tar jag betalt för reklam till en produkt! Vår reklam har ett ansikte bakom sig och det är väldigt dyrt enligt mig! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Bra inlägg! Det är väldigt många som vill ha samarbeten men som inte vet hur man ska göra. Det kan vara svårt att komma igång. :)

Klara Andersson

söt nalle du fick av dom!

miningalinn

Så söt bild!:D

Julia Wisniewska

Åh, klokt inlägg!

Natalie

Söt bild:)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vilken söt elefant! :)

Viktoria Eriksson

intressant att veta! Så härlig bild! :)

Julia Wisniewska

Hoppas du har en fin dag!:)

Kimmey

Åh vilken söt!

Emma Grann Fotografi

Men söt!

MALIN

Det är så kul med samarbeten, tycker jag!

Skogsraah ☾

Men så söt :)

jonna

tack :)
Hoppas du har en bra måndag fina du!

Sara Åkerlund

åh vad söt nalle!

Julia Wisniewska

Hoppas din måndag har varit riktigt bra!:)

Pauline

kul!
men å vilken söt :)

Hanna

Spännande! Jag har själv aldrig fått någon fråga från något företag, ännu :) Men jag antar väl att en sida kan växa på det sättet, på sätt och vis kanske :)

Ha en bra vecka! :D

Boel

Intressant :)

Life of Johanna

Så söt nalle :)

Anita

Så söt bild !

MATILDA ROSQVIST

Kul med samarbeten :)

Lydia Elstig

Härligt att få hem saker!

Stina

Nej vad sööt :)

Kaffehörnan

Så bra du beskriver de

Vilken söt nalle. :)

Louise

Åh vilken söt nalle 😄

Linnéa Pyrrö

Tack för svaret ! :)
Vilketn söt elefant åh



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: