Storasyster - min andra tatuering

| Vardag
Jag och min syster gjorde som sagt varsin syster tatuering igår. Det stor storasyster på min och lillasyster på hennes fast hon har ett annat typsnitt. Jag är väldigt nöjd med min trots att jag redan kan se saker som jag hade gjort annorlunda om jag hade sett det tidigare. Detta är i alla fall min andra tatuering och jag kan meddela er att det gjorde pissont. Helt sjukt haha men nu är den äntligen på plats. Vad tycker ni ? :) 
Lina - my art & my life

ååh snyggt! och vad härligt att hon har lillasyster!

Life of Johanna

Snygg! =)

Vad fint! :)

Elin

Vilken fin!

Rebecca

snyggt :)

miningalinn

Riktigt snygg! Kommer det en bild tillsammans?(:

shazi

riktig fin tatuering

Skogsraah ☾

Jättefin! Personligt :)

Denise

Fint! :)

Vanessa andersson

Det var riktigt fint :)

Sarah

Låter inte najs att de gjorde så ont :/

Emelie

åh så fint! :) funderar på att göra en liknande tatuering för min bror! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åå vad fint!

Pauline

fint!

Lydia Elstig

fin!

Kimmey

Fin!

Emma

Så fin den blev! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Riktigt snyggt! Enkelt, stilrent och snyggt! :)

Sanna | Beauty & Design

Vad fin :) jag har en för min lillebror på handleden! :)

MALIN

Vilken vacker tatuering! Verkligen :)

Netti

Vilken cool tatuering :-D

cecilia

den är jättefin! :)

Felicia

Snyggt

jonna

Så fin. Jag och min syster har också varsin "syskontatuering" :)

Annelie

åh så fin! :)

Caroline

Åh vilken fin!

Amanda Jona [SPONTAN]

Riktigt snygg och vad fint att ni båda gjorde en! :)

Sofie

Sjukt fin tatuering!! Har också en på armen som står för min syster :)

sara

Såå fint!! :D

Jessy

Snyggt! :D

linah

åh va snygggt!

Amanda Engberg

Åh så fin! :)

Evelina

Vad heter det typsnittet? :-) Superfint!

Svar: Tack så mycket! Jag har faktiskt ingen aning, det va min tatuerare som tog fram det. Men är du sugen på att göra en liknande kan du säkert fråga till exempel din tatuerare om han vet vilket det är eller kan hitta ett som ser ungefär likadant ut :) Lycka till!
Amanda Lindstrand



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: