Deras slag blir mina sår, du får mig gråta diamanter

| Vardag
Mösspåtagningen i torsdags var riktigt rolig. Vi kom till Josefinas ungefär 10.40 och kom in strax före 12. Kön var helt brutal, sjukaste jag sett i mitt liv typ. Man träffade så himla många man kände där och det kom bara mer och mer folk. Jag, My och Tove drog därifrån mellan 16-17 och sen åkte vi hem till mig. Grillade till middag och krökade. Senare på kvällen drog jag, Annie och Lisa till Klubb Göta. Där blev det en riktigt lyckad kväll, hur var eran valborg? 
 
Igår på dagen låg jag mest och degade i soffan, kollade på serier och sov till och från. Träffade Annie lite senare på kvällen, köpte vindruvor och glass innan vi gick hem till mig. Vi tog det mest lugnt och kollade på filmer hela kvällen. Planerna för idag är oklara men det pratas om utgång ikväll. Puss&Kram
shazi

åh underbar bild

maja söderberg

men åh så härligt!! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Ååå vad kul! :)

VERONICA - fashion blog

Åh vad underbar bild!! Åh så härligt :) Ha en fin dag tjejen, kramar!

bexollila

Ja jag både en grym Valborg! Fin vild :d

Pauline

vad roligt!
å vad gott med vindruvor :)

miningalinn

Kul att det blev en lyckad kväll. Min Valborg va också bra(:

jonna

tack :)

Så roligt :) Jag var ute med folk från jobb och hade också väldigt kul :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Härlig bild! Låter som du hade en bra valborg! Själv låg jag hemma och tittade på film :)

Sanne-Madeleine Håkansson

hoppas ni hade en rolig dag och att Studenten blir så mycket roligare :D

Natalie

Åh vilken fin bild!! Vad roligt med studenten:))

sara

Super fin bild! :D

sofie

Åh så roligt :)

trisiaa

Vad roligt! Det lät himla härligt!

Min valborg var bara bra! Jag firade med några vänner över en middag :)
Ha en superfin söndag! :D

Klara Andersson

låter som en riktig härlig valborg! själv var man på fest på långholmen

Hanna

Så fint det ser ut! :)

MALIN

Så spännande :) Min valborg blev väldigt lugn och skön - precis som jag ville! Hoppas din helg också varit bra!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt att det blev en bra dag! :)

Skogsraah ☾

Låter roligt :) Vi fick också en fin valborg!

Åh vad roligt :D

Josse

Låter härligt! Själv var jag sjuk..

Sanna | Beauty & Design

Åh vad roligt med mösspåtagning. Önskar att vi hade haft mer traditioner när jag tog studenten. Jag hade också en bra valborg, grill och festligheter med vänner :)

Viktoria Eriksson

Kul att det blev lyckat! :) Ser härligt ut!!

Emma

Åh vad roligt!! :)

Anonym

Härligt :D

Anita

Fin bild :D

cecilia

roligt!! Längtar tills jag tar studenten :)

Magdalena

Åh, jag har ett år kvar i skolan!!!!!! Orkar inte gå ett år till, känns ju som en evighet, vill också gå ut och känna friheten att göra precis vad man vill!

Boel

Låter himla härligt :D Njut, njut, njut nu den sista tiden!

Emma

Mösspåtagningen kändes så häftig, man kände verkligen hur nära det är nu till studenten :D

Pauline

vill ta studenten igen hihi :)

MATILDA ROSQVIST

vad roligt :D!

linah

åh så härlig bild:D!

annika

Tjänar du pengar på din blogg? Svara gärna i ett inlägg för jag ser ej annars :)

Lydia Elstig

Jättefin bild!

Sara Åkerlund

gud vad härlig bild! längtar redan till 3'an och studenten!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: