De säger att tiden läker alla sår men livet lämnar alltid spår

| Vardag
Två jävligt oklara bilder från igår när vi var på studentskiva. 
 
I fredags åkte jag och Annie upp till mitt landställe. Jag jobbade i lördags och i söndags på mitt sommarjobb som ligger där ute. För er som inte vet är det ett café precis vid vattnet och det är min 5e sommar jag jobbar där. När jag inte jobbat har jag och Annie grillat, myst med massa filmer och ätit gott, träffade Frida, Jonatan och Gurkan en stund i lördags också. Så det har varit en super mysig helg. 
 
Igår var jag i skolan i typ 1 h och 30 min sen åkte jag, My och Lisa till stan. My köpte en keps och så. På kvällen var vi på The central bar och förade innan vi drog till Påhlmans studentskiva på Josefinas. Blev sen hämtad av snälla Max vid halv 2. 
 
Idag har jag än så länge bara degat hemma med My och kollat film. Om ungefär en halv timme ska jag möta upp syster för att sen åka och tatuera oss. Vi ska göra en syster tatuering, är så himla spänd. Jag visar såklart upp en bild efteråt. Puss&Kram
Rebecca

Hoppas du får en fin vecka! Har du några planer? kram

Emma

Låter som ett mysigt jobb du har! :)

Kimmey

Spännande med en tatuering :)

Jessy

Är det första gången eller har du tatueringar sedan tidigare? :D

Stina

Härliga partybilder ;)

Elin

Ser ut som om det var en rolig studentskiva :)

Anita

Tatueringen blev då himla fin !

Boel

Mysigt det låter! Härliga bilder haha :D

Lydia Elstig

Härliga bilder!

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät som en underbar helg :)

Skogsraah ☾

Låter riktigt roligt :D

Vad kul med tatuering :D

Pauline

vad mysigt att jobba på café vid vattnet :)

MALIN

Ni ser ut att ha haft det riktigt roligt ;) Tatueringen är jag sugen på att se!

Netti

Vilka underbara partybilder :-D

Teresia Wåhlen

vilka härliga partybilder haha :D

Ellie

Åh vad kul med tatueringar!! O studentskiva också för den delen :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: