This is never going to work if I have to guess what's on your mind

| Vardag
Bilder från konserten i måndags, förband var Charlie XCX. 

 
Katy Perry!
Fler bilder kommer.
 
I måndags efter skolan träffade jag Elin på en fika en stund innan jag drog till gymmet och körde ett Body Pump och ett CX pass. Umgicks med Hanna resten av kvällen. I tisdags var jag med Hanna en stund efter skolan, gick sedan hem och åt middag och tog det lugnt resten av kvällen. Igår åkte jag och Hanna hem till Felix med Rickard. Vi pluggade och åt våfflor. Idag har jag varit med mamma efter skolan, åkte in till Söder en snabbis, lagat middag och så. Om en stund kommer Hanna hit för att hjälpa mig att plugga matte. Jag har även fått hem min studentmössa men den visar jag en annan dag! Puss&Kram
Klara Andersson

fina bilder, såå coolt!

♫♪ sandra

vad kul!

Patricia

Åh, när man får sin studentmössa, då vet man att slutet är nära:)

Klara Andersson

åå så coolt!

Najs! :)

Kajsa-Stina

Fy fan vad kul! Jag hade så gärna velat se Katy Perry då hon verkligen är en favoritartist hos mig! Hon pumpar ju fan ut hits efter hits och jag blir lika förvånad och glad varje gång hon kommer med något nytt som är ännu bättre hela tiden :)<3

miningalinn

Åh, jag hade också verkligen velat se hon!

maja söderberg

så häftigt!!

Klara Andersson

katy perry är såå grym!

Sarah

Kul o få se bilder från konserten :)

Bea

Så fina bilder! Katy Perry är ju så himla bra :)

Karin Lygnersjö

Åh vad roligt!

purposes.blogg.se

Härligt att du fått hem din studentmössa!:D

Liborius

kul:D

jonna

åh, skulle också vilja vara där. Hoppas jag snart kan gå på en konsert :)

N

Hon är så cool!

linah

va kul:D!

Jossie

Men åh ville också gå!!

linn

så kul med konsert!

ebba

åh vad kul, avis tjej här!

Viktoria Eriksson

härliga bilder, häftigt! Mums med våfflor :)

sara

Såå kul!! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: