There is only one key to my heart

| Vardag
 
Meningen var ju att jag skulle slänga in ett inlägg igår innan mina gäster kom men det blev aldrig av så det får komma ett nu istället. Jag slutade halv 12 igår så åkte direkt hem, åt lunch, duschade och plockade undan små saker i huset. Tog en powernap och sen kom Elin. Vi tog en öl i solen och sen började vi fixa allt inför vår middag vi skulle ha för att fira oss.
 
Vid 7 tiden kom Olivia, Annie, Hanna, Filippa, My, Lisa, Emelie och Höglund. Vi åt middag, efterätt, satt och pratade, körde drickspel och dansade innan de flesta av oss rullade vidare mot Klubb Göta. Mötte även upp Rickard och Felix innan vi gick in. Dansade och så resten av kvällen, det blev en riktigt lyckad kväll. Tack till alla som kom och tack för alla presenter ♥
 
Ligger just nu i soffan med huvudvärk och bara tar det lugnt. Halv 6 ska vi hem till mina kusiner för att fira mig och kusin Emma. Om det blir utgång efteråt eller inte är inte riktigt bestämt ännu, så vi får se. Hoppas alla får en bra dag. 
cecilia

vad mysigt!!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad mysigt! :)

Emma

Så mysigt det verkar som ni har haft! :)

miningalinn

Så kul ni verkar ha haft det!(:

Sarah

De låter som du hade jättekul :)

Petra

låter som en toppen kväll du har haft

hoppas du får en härlig söndag kram

miningalinn

Jobbigt med ont i huve. Hoppas de släppte ganska snabbt!(:

Linn Strömberg

Låter härligt! Hoppas huvudvärken går över snart

Skogsraah ☾

Ser jättetrevligt ut :)

♀ THE REVOLT ♀

Vad trevligt och härligt det låter!:DD Haha, Höglund? Är det hen själv som vill bli kallad efter förnamn eller har det bara råkat bli så? :o

Ida Lindborg ♡

åh vad mysigt och roligt! :D

Linnéa Pyrrö

Gu så mysigt!

KassandraPalma

riktigt fina tjejer!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: