Mina födelsedagspresenter

| New in, Vardag
Dubbla påslakan och 8 champagne glas. 
 
Ögonskuggspaletter från Isadora och Smashbox. 
 
4 ansiktsmasker, 2 tights, 500 kr och en bok. 
 
Träningshandskar, torrshampoo och två vinglas. 
 
Stövlar från Johnny Bulls. 
 
Vita jeans från Dr.Denim, bärbar mobilladdare, trosor och nagellack. 
 
Rosor, neccesär, tjuvalarm, nagellack, nagelolja och läppbalsam. 
 
Topp från Bikbok och kappa från Zara. 
 
500 kr på Zara och Salt, bakbok och sovtröja. 
 
Påskliljor och mousserande vin. 
 
Jag har även fått en mousserande vin flaska och jag ska få välja en lampa till fönstret hemma hos pappa. 
 
Tack så hemskt mycket för alla presenter och för alla som varit med och firat med mig. Är så himla glad och lycklig över hur fina mina vänner och min familj är. Hela helgen har bestått av firande och den har varit riktigt bra. ♥
 
Idag har jag varit ledig från skolan, var där en halv timme på utvecklingssamtal. Efteråt åkte jag, Hanna och Annie till stan för att kolla på resor. Förmodligen ska vi plus My och Filippa åka till Kos i sommar men inget är bestämt ännu. Åkte till gymmet och gick på ett CX och ett Body Pump pass efteråt. Resten av kvällen har jag pluggat på ett bokföring och boksluts prov. Det är riktigt svårt men jag kämpar på. Kramis
♫♪ sandra

vad många bra presenter du fick :)

Sarah

Vilka fina saker du fick :)

Liborius

Men oj så mycket fint! Vill också fylla år, haha:D

Elin

Åh, vilka fina saker!! :)

cecilia

så mycket fint! :)

miningalinn

så mycket fina saker du fick!(:

Karin

Vad mycket du fick och grattis i efterskott! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad fina saker och grattis i efterskott! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh så mycket fint! Grattis i efterskott!! :D

Kashaya

Många fina födelsedagspresenter.=)

Carolina Thoor

Fina presenter!
Boken gömd (alla böcker för den delen) är så sjukt bra! Älskar orange rosor, var nära på att köpa idag faktiskt haha! Himla fina! :D

Sv; Tackar! :)

Kram ♥

Rebecca

ååhh fina saker :) Grattis Förresten :)kram

MALIN

Vilka fina presenter! Hoppas du hade en fantastisk födelsedag <3

miningalinn

Tycker utvecklingssamtal är så tråkigt för man får ofta veta saker man redan vet*

Jeanette - Livet i London

Fina saker! :)

Det var mycket fint :)

Grattis i efterskott! :)

Linn Strömberg

Åh vad fina presenter :D

Anita

Massa fina saker! Grattis i efterskott du! :-)

Ida Lindborg ♡

åh vilka fina presenter!! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

så snygga stövlar :)

Linn

Mycket fina saker du fick :D

Denise

Wow så många fina saker du fick! :D

Jessy

Men vilka toppen presenter :D

Viktoria Eriksson

så fina saker! roligt med presenter :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: