I can’t hold on much longer now it seems, feels like I'm drowning

| Natur, Vardag
Vårtecken ♥
 
Hej vänner! Bra uppdatering o.s.v, som vanligt.. I tisdags åkte jag hem efter skolan och pluggade, på kvällen hängde jag, Hanna, Rickard och Felix hemma hos mig. Igår efter jag till pappas jobb efter jag slutat och sen drog vi till gymmet. Körde ett Body Pump pass, åkte hem och duschade och åt innan vi åkte till Länna för att köpa en lampa till mig. Hittade ingen så åkte vidare till Farsta centrum men hittade tyvärr ingen där heller. Satt resten av kvällen och kollade på Revenge. Idag ska jag antagligen träffa Marcus efter skolan, hoppas alla får en bra dag! 
Elin

Vackra bilder!

♀ R E V O L T E N ♀

Affären/butiken jag tycker bäst om i Länna är Rusta, sedan Elgiganten haha xD Typ de jag brukar köpa från då jag är där x)

Alla ser blommor, utom jag!>:( Vart ser ni dem? Jag har inte sett en enda :O

Pauline

åh vad underbart! här dröjer det nog ett tag till innan vårtecken men snart!

marina

Så himla skönt att det snart är vår!

ebba

så fina bilder!

Karin

Älskar verkligen alla vårbilder folk lägger upp nu!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vårtecken♥ Man blir så lycklig av det.

Aschmanda

Fina bilder :) vårkänsla <3

KassandraPalma

så fina bilder!! vårblommor är det bästa tecknet på att det är vår :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Så vackert! :)

cecilia

så fina krokusar! det är så himla skönt att våren är påväg! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vilka fina bilder!
Ser verkligen ut som vår! Men i morgon ska det tydligen snöa!?

Klara Andersson

så fina bilder

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Så skönt med vårtecken! :)

sara

Så vackra bilder!! :D

Sarah

Vilka fina bilder :)

Josephine

Så fint! Jag har hittat tussilago jag så nu är det verkligen vår :D Förutom att det snöar idag -.-'

Emma Grann Fotografi

Så fint :)

linah

va fint! ha en bra helg<3

Rebecka

Åh så fint!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Hoppas du haft en bra fredag!

Malin ♔

Va fint, älskar krokusar, så himla fina :D

Underbart att våren kommer närmare! :)

Anita

Så fint !

Erica

Såå fint! :)

Hanna

Fint! Jag har sett massvis med vårtecken jag med, riktigt härligt :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: