Student 2015

| Vardag
I fredags tog jag studenten och det är nog den bästa dagen i mitt liv. Glädjen, lyckan, nervositeten, förväntningarna. Det finns inga ord. Champagne frukosten med klassen var hur mysig och rolig som helst. Utspringet och flaket var nog det bästa. Hur kan det vara så kul att stå dygnsur på en flak med öl överallt haha? Kom 45 min sent till min mottagning så där hade jag jävligt bråttom. Det var bara att hälsa på mina gäster och sen springa in i duschen. Mottagningen var också hur bra som helst. Jag är så glad och lycklig för alla fina människor jag har omkring mig, och så tacksam för alla fina presenter jag har fått. Kvällen avslutades på Göta och Collesseum. 
DirtyHeels

Grattis till studenten! :)

Hanna Victoria Sahlqvist

Men åhh så kul! Grattis till studenten :D
Kram Hanna!

jonna

tack :)
Grattis till studenten! :)

Denise

Grattis till studenten finis! :)

Johan

Grattis till studenten.

Emma

Stort grattis till studenten tjejen, förstår verkligen att det var den bästa dagen! Längtar så tills det är min tur :D

Natalie

Härligt med studenten!! Himla fin var du:D

vanessa

Grattis!! :D

Jättestort grattis till dig! :)

Pauline

GRATTIS! :D

miningalinn

Grattis än en gång! Håller med dig om känslorna du beskriver, want it again!!(:

Rebecka

Låter ju hur kul som helst, grattis!!

Anita

Underbart! :D

Madelene

Grattis !! :)

VASKO - Makeup och styling

Men åh grattis! Tog själv studenten förra året och det var nog världens bästa känsla - FRIHEEET! hahah

ems

så grym du är finis! :)

amanda

Vad fin du var! Studenten var ju så kul :D

sandra

åh grattis!

Hanna

Så kul! Grattis i efterskott!! :D

miningalinn

Förstår och saknade känslorna du beskrev!(:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: