Spanien - Alicante

| Resor, Vardag
I fredags morse klockan 04.15 klev jag och familjen upp för att åka till Arlanda. Hämtade upp syster på vägen och några timmar senare klev vi av på spansk mark. Hyrde bil och åkte sedan till vårt två våningshus med egen pool. Käkade lunch, solade och badade och sen kom våra kusiner. På kvällen var vi ute och åt på en resturang så det var trevligt. Nu ska vi åka till någon marknad, puss&kram
linnea

åh vad härligt!!

Cajsa Lindahl

hehe ja alla gånger! :D

vi måste ses på en fika snart! Waaay too long ago sen vi sågs...

Boel

Gud vad härligt :D
Har varit i Alicante, himla fint där!

Emelie

Men nej så härligt! :D

Viktoria Eriksson

Åh, så underbart! Härlig bild :)

Boel

Grymt att ha ett eget hus där :D

louise

åh vilken härlig bild :)

Jessy

Va härligt :D

Nora Bååth

Sjukt avis!

Petra

vad härligt

Kimmey :)

Skönt med solsemester :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Åå vad härligt och roligt! :)

Fasen vad härligt!

Netti

Nä sluta vad fubbigt och jag skulle göra vad som helst för att vara där just nu :D

hjjonsson.blogg.se

Nej vad härligt! Njut!!

Amanda Engberg

Så härligt det lät! :)

sandra

åh härligt!

Anita

Underbart! :D

miningalinn

Gud vad härligt, njut lite åt mig också!:D

Sarah

De ser härligt ut :)

Ida - foto & häst

men åhh så underbart <3

Pauline

å så underbart!

Klara Andersson

härligt!

Emma

Hoppas du har det jättebra! Kramar

Alexandra Park

WOW! Men åh, vad fint solbrun du är! Spanien är ett underbart land, hoppas ni får det bra!

Annelie

härligt :)

jonna

Men åh, så härligt. Skulle gärna åkt utomlands jag med :)

Sanna | Beauty & Design

Gud vad underbart, vad avis jag blir!

sara

Såå härligt! :D

miningalinn

Hur länge ska ni va borta?(:

Sarah

Mysigt o gå ut o äta :)

amanda

Vilken härlig bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: