Filmbetyg

| Filmbetyg
 
4/5 hjärtan
Lucy är en amerikansk student i Taipei som tvingas till att smuggla droger efter att ha blivit satt i en prekär situation av sin pojkvän. Hon är en av fyra som får den nyuppfunna drogen inopererad i sitt innandöme i syfte att smuggla den till Europa. Efter att ha misshandlats av en av knarkkungen Jangs män läcker substanserna ut i hennes blodomlopp, vilket förvandlar henne till en metamänniska som gradvis får tillgång till större och större del av den mänskliga hjärnan.
 
Tryck här för att se trailern. 
 
Den här filmen var ju lagom sciene fiction, till och med lite överdrivet. När jag läste om den eller bestämde mig för att se den så förstod jag inte riktigt det så jag blev faktiskt smått överraskad. Scarlett Johansson som spelar Lucy ser väldigt bra ut och jag tycker om henne som skådespelerska. Den makten som Lucy har är helt otroligt och kan ni tänka er hur coolt det hade varit för någon dag? Hon kunde utan att lyfta ett finger byta både frisyr och kläder. En annorlunda film där det händer saker exakt hela tiden. 
 Bild lånad från google.
Skogsraah ☾

Åh, den där är sjukt bra! Såg den på bio och var helt ställd efteråt. På ett bra sätt :)

Vanessa andersson

ska se den :)

Madelene

Kul med tips på film ! Denna har jag inte sett :)

sv: Tack så mycket ! :D

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Den filmen verkar så himla bra! Vill se den!

MALIN

Den har jag sett! Gillade verkligen början men slutet var lite överdrivet.... Haha :)

Liborius

Jag tycker den är helt okej:)

Erika

Den är spännande!

Alice

Åh måste se den, tack för tipset!

DirtyHeels

Ja verkligen! :) Jag gillade den filmen, dock så gillade jag inte slutet

Jessica Nyström

sv: Ja men visst är det!
Såg den där filmen för ett tag sedan och hade verkligen jättesvårt att bestämma mig vad jag tyckte om den faktiskt. Men värd att se absolut! Ha en bra dag,kram.

Henrik Olsson

Den kanske man skulle se :)

Verkar bra :)

Lydia Elstig

Verkar bra!

linnea

jag tyckte helt klart den var sevärd! :)

N

Den verkar bra! :D

MATILDA ROSQVIST

den är så bra!

Netti

Vad spännande det låter och den måste jag bara se någon dag :-D

Ida - foto & häst

Får jag kika närmare på, tack för tipset! :D

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Tack för tips! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: