You're a perfect construction of our complicated minds

| Vardag
I onsdags efter jobbet åkte jag hem till Stockholm och jag lämnade min dator på landet, på grund av det har jag inte bloggat de senaste dagarna. Har inte suttit en enda minut framför en dator heller så. I onsdags när jag kom hem så plockade jag upp Emelie, köpte godis och glass och åkte sen till mig. Annie kom någon timme senare så vi låg i soffan och kollade på Johan Falk. 
 
I torsdags var jag på två arbetsintervjuer. Först på ett café på Söder och sen en resturang vid Stadshagen. Vill inte uttala mig för mycket om jobben eftersom min blogg faktiskt är öppen och kommer upp om man söker på mitt namn på google. Men efteråt åkte jag och Emelie hem till henne, somnade i soffan och ca en timme senare kom My. Vi lagade middag och sen fixade vi oss och drog till Hellströms. Efter en stund kom Elin också. Det blev en jätte trevlig kväll, kom hem strax efter ett på natten och strax efter 8 på morgonen satt jag i bilen på väg till landet. 
 
Jobbade till stängning igår, åkte hem och bytte kläder sen åkte jag och familjen till Percy's som är en thairesturang. Hedda kom och vi åkte tillbaka till oss. Linus, Felicia och Fabbe kom så vi tog några öl och spelade lite kort. Åkte sen ner till Simpnäs där det var spelning och plockade upp Malin på vägen. Krökade, lyssnade på de som spelade, umgicks med andra som var där o.s.v. Gick och la mig strax före 3 inatt så idag mår jag som jag förtjänar när jag börjar jobba om 40 min. Hoppas alla får en bra lördag ♥
Emma Engström

Hoppas det gick bra på arbetsintervjuerna! :D

Amanda

Så fina bilder!

Netti

Vad roligt att du har varit på arbetsintervjuer och hoppas du får något av jobben! :-D

Henrik Olsson

Jag hoppas att du får något av jobben :)

shazi

vilka härliga bilder, rfår lust att bada nu

MATILDA ROSQVIST

åh vad fint ställe! :)

MADDISENJ.SE

Vilka fina bilder

N

Måste ta och se nya Johan Falk snart!

S A N N A♥

Hoppas intervjuerna gick bra iallafall:D

Matilda Johansson

Fina bilder :)

Sarah

Filmmys e alltid najs :)

Anita

Mysiga bilder !

MALIN

Så vackert det är!

Emma Grann Fotografi

Det är ganska skönt att vara utan dator ibland.. Härliga bilder!

Christina

Åh vad kul det lät :) Hoppas intervjuerna gick bra :)

Hoppas du får något av jobben :)

Viktoria Eriksson

så härliga bilder, låter skönt att vara utan dator i några dagar! :)

Skogsraah

Härligt med intervjuerna :)

miningalinn

Hur långt är det mellan landet och däru bor?(:



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: