When the lights go down in the middle of the night, where will I hide?

| Vardag
 
Igår jobbade jag 9,5 timmar, åt direkt middag när jag kom hem. Gick igenom bilderna från Spanien och kollade på Johan Falk innan jag tog bilen till Frida. Vi drack te, åt popcorn och pratade. Åkte hem igen strax efter tolv. Började jobba nio imorse och slutade fem, tog bilen till mammas landställe för middag. För er som inte vet har jag två landställen som ligger ungefär 30 min ifrån varandra. Jag bor på pappas landställe eftersom det är här jag jobbar men åker över till mammas ibland på middag och så. Så vi åt förrätt, varmrätt och efterätt. Gick på en promenad runt kanalen, spelade kort o.s.v. Jag kom precis hem och tänkte fortsätta kolla på tredje Johan Falk filmen innan jag går och lägger mig. Puss&kram
Liborius

Mysigt allt låter (förutom 9,5 h jobb;))

Erica

Så fin bild! :)

Fin bild :)

Klara Andersson

oj 9,5 timmar vad jobbigt!

MALIN

SÅ fin är du!

Anonym

snygging ! :)

Sanna | Beauty & Design

Åh vad fin du var (och är så klart!) :)

Sandra

Oj 9,5 timme är jobbigt att arbeta :P jag tycker liksom 8 timmar är jobbigt haha

Henrik Olsson

Det var en lång arbetsdag!!

Emma Engström

Mysigt med trerätters! :D

Sarah

Mumsigt me 3-rätters :)

Ida - foto & häst

Så fin bild! Du verkar oxå ha fullt upp, härligt, ibland haha :D

Skogsraah ☾

Så fin bild :)

Erika

Härligt att ha så nära mellan dem :)

Emelie

Låter som riktigt härliga dagar :D

william

fin bild^^
skönt att det är bara 30 min mellan landställerna :)

Josefine

Låter som en riktigt bra dag!

Eikarik Loréntz

Va du är duktig som jobbar stenhårt!

Hoppas du hinner njuta av sommaren också.

Anita

Så fin bild :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: