Sol, bad och en extrem värme

| Resor, Vardag
Här i Spanien är det otroligt varmt men så härligt. Vi har cirka 33 grader på dagarna och 28 på kvällarna. I lördags var vi på en marknad där man fick med sig lite allt möjligt som jag kommer visa bild på när jag har tillgång till dator. Sedan stor handlade vi, badade vid poolen och grillade till middag. Jag, syster och kusin gick ner till stan på kvällen och tog varsin drink. 
 
I söndags låg vi på stranden la zenia stora delar av dagen och sen åkte vi till ett jätte stort shopping centrum som hette zenia boulevard, åt lunch och kollade lite. Chillade bara resten av dagen, tog en promenad och skrev vykort. 
 
I måndags var vi på en annan strand, såg flamingos på vägen dit och hem så det var kul. Åt middag på resturang på kvällen och sen gick jag, syster och kusin och tog varsin drink. 
 
Igår åkte jag, kusin och morbror en timmes roadtrip. Vi åkte till Cabo de Palos, tog lite bilder och åt lunch på en resturang. Åkte vidare till en stranden calblanque där vi badade och solade i ungefär en timme innan vi stannade igen påvägen hem, köpte glass och gick förbi en marknad. På kvällen åt jag, syster och mamma på en resturang och tog sen varsin öl innan vi gick hem igen. 
 
Idag har vi varit på stranden la mata men det var röd flagga och blåste massa sand så vi åt lunch och sen åkte vi hem till poolen istället. Ikväll ska vi åka till la zenia boulevard igen för shopping. Hoppas alla har det bra, kramis! 
amanda

Låter ju superhärligt!! :D

sara

Skönt att sitta vid stranden! :D

Hanna

Åh så härligt det låter :D
Till Sverige börjar sommaren precis smyga sig på ;)



miningalinn

Gud vad härligt det låter, lite lagomt avis!(:

Beatrice Johansson

Åh, skulle inte säga nej till en resa till Spanien nu när man hör vilket väder det är! Hoppas du har det bra!
sv: Det var supergott:) Kramisar♥

Denise

Låter som om du har det alldeles underbart! :)

MALIN

Så härligt!! Hade också velat vara utomlands just nu :)

Netti

Men åh det låter ju helt underbart och vilket paradis! :-D

Carolina Thoor

Låter som mysiga dagar ju! Skulle också vilja åka utomlands :D

Jessy

Låter som att ni har det riktigt härligt!

Boel

Härligt det låter som ni har :D

Sanna | Beauty & Design

Åh vad ni verkar ha det underbart! Och kan tänka mig att det är varmt, det har vart jättevarmt här i Sverige också - så måste ju vara ännu svettigare där nere :) Ha en fortsatt fin resa!

Viktoria Eriksson

Så härligt! Fin bild :)

Ida - foto & häst

Åh gud så varmt! Låter underbart :D

Henrik Olsson

Vilken härlig bild! :)

jonna

Låter härligt :)
och fina grejer du köpte!

Celine

Åh lite avis kanske!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: