Du swipa höger och jag swipa dig tillbaka

| Natur, Vardag
I lördags på landet krökade vi igen. Jag, syster, Felicia, Linus, Fabbe, Linnea och Carl. Tony kom förbi lite senare också. Spelade kort, yatzy och så. Jag gick dock och la mig tidigare än alla andra eftersom jag var så himla trött. I söndags när jag slutat jobba gick jag, syster och Fabbe och fiskade. Sen åkte vi ner till caféet, köpte varsin glass och en latte. När Felicia kom tillbaka gjorde vi en supergod pastasallad till middag. Fiskade senare på kvällen igen och Frida kom förbi. 
 
Igår fick jag sluta halv 3 istället för 5 så åkte direkt hem till Stockholm. Lämnade bilen hemma och gick sen över till Elin och Emelie. Höglund firade år så ett stort grattis till henne på 20-årsdagen! Vi var ett helt tjejgäng där som spelade pekleken, krökade och så. Drog hem vid tolv och tog en öl med syster och hennes vänner när jag kommit hem. 
 
Idag har jag varit på en resturang i Stadshagen och provjobbat. Vill fortfarande inte berätta för mycket då inget är klart än. Drog hem vid 2, åkte förbi mamma och sov sen i två timmar när jag väl kommit tillbaka till pappa. Nu ska jag hem till Filippa på middag. Imorgon bitti åker jag tillbaka till landet igen. Puss&Kram
Emma Engström

Roligt det verkade vara på festen! :D

miningalinn

Mysigt ni verkade ha det!(:

Boel

Låter som härliga dagar :)

jonna

Så härligt! Låter ju som bra dagar :)

Vanessa andersson

vad härligt att du fick sluta tidigare :)

Sandra

Skönt att ha ett landställe att åka till :)

Lola ❤

Fin bild :)

Netti

Det låter ju verkligen underbart och vilken fin bild! :-D

Henrik Olsson

Fiske är en underskattad form av avkoppling!

Boel

Gud vilken underbar bild!
Låter som härliga dagar också :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Jättefin bild!
Låter som bra dagar :)

Linn Strömberg

Låter härligt! :D

S A N N A♥

Låter extremt mysigt:D

Ida Lindborg ♡

den låten <3
härligt att du fick sluta tidigare och härlig bild!

Sv: tack så mycket :D

N

Superfin bild!

Amanda Engberg

Så härligt det låter! :)

Skogsraah ☾

Vacker bild!

Isabella Huynh

vilken fin bild :)

MALIN

Vilken vacker bild!

shazi

sujukt fin bild, låter riktigt mysigt. älskar swipa höger btw

Sarah

Skönt o sluta tidigare :)

Rebecka

Vad roligt det låter :)

Johan

Fin bild.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: