They'll tell you that I'm insane but I got a blank space baby and I'll write your name

| Vardag
Senast jag skrev ett inlägg om vad jag gjort på dagen var i måndags. Så ska lite snabbt berätta vad jag gjort. Jobbade i tisdags på pappas företag, åkte hem och tog det lugnt och på kvällen var jag och Hanna hemma hos mig och gjorde efterrätten till nyår. På självaste nyårsafton var jag och Hanna i stan och panik köpte det sista inför kvällen och sen åkte jag och Fanny till Länna för att handla mat. På kvällen kom brudarna över på middag och sen festade vi resten av natten.
 
Dagen efter, alltså i torsdags satt jag, Annie, Hanna och syrran hemma hos oss. Pratade och umgicks bara, käkade pizza med mamma och Jouni till middag och kollade serier resten av kvällen. I fredags stod utgång på schemat. Jag, Annie och Hanna förade hos mig och sen mötte vi upp Oliver. Drog till Marquise och träffade en del sköna människor där. 
 
Igår låg jag hemma hela dagen och sov, var så sjukt trött så gick och la mig redan vid halv 9. Vaknade dock flera gånger under natten. Idag har jag varit i Farsta centrum med pappa, Tessan och Kalle. Bytte någon julklapp och sen åkte vi till några familjevänner och fikade. Har nyligen kommit hem och tror jag ska träffa tjejerna ikväll. Hoppas alla har haft en grym vecka ♥

Verkar vara en bra vecka. :)

milina.blogg.se

Ha det så kul ikväll! :)

Klara Andersson

fin bild på alla!

Emma

Låter som en riktigt bra vecka! :)
Kram

Boel

Låter som härliga dagar :)

Sv: Tack!

Sandra

Låter som om du haft en bra vecka :)

Sara

Verkar ha varit en perfekt nyårsafton :)

Beatrice Johansson

Låter som ett par bra dagar!:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Celine

Åh men så härlig nyårsafton du verkar ha haft!

Kashaya

Låter som du hade en trevlig vecka.=)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härlig bild :) låter som att du haft det bra (:

MADDISENJ.SE

Lät som en riktigt fin vecka! Så fin bild på er också!

tess- mamma till Malin & Olivia

Låter som att du haft en härlig blandning de senaste dagarna! :) Vilken mysig bild & så himla kul det är att man lyckas att samla så många!
Kram

Boel

Rubriken <3 Älskar Blank space :D

Sv: Ja, himla kul ^^

Madde

Låter som att du haft en roligt vecka!

Emmy Lam

Det låter som några finfina dagar det där! :D

Boel

Låter som en bra nyårsafton :)

Sv: Himla skönt :)

i vätan på lilla J ❤️

Himla fin blogg du har!
Det låter ju som om du har haft en toppen nyårsafton, önskar dig ett gott 2015! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: