I think you believe I've might have missed it but you got it twisted

| Vardag
 
Hoppas alla har haft en bra start på veckan! I lördags drog jag, Fanny och Becka till Hellströms. Där träffade vi Rikard, Micke, Tobbe, Alex, Tage och några till. Länge sedan jag både träffade och hängde med de så det var super trevligt. Vi fick med oss Micke och Tobbe till Klubb Göta där vi mötte upp Annie, Elin och Vigge. Det blev en super bra kväll som avslutades när klubben stängde. I söndags tog jag det lugnt fram tills 4 då jag och Hanna åkte in till stan, tog en fika och hälsade på Wilma på hennes jobb. 
 
Idag har jag börjat på min nya pratikplats. Jag ska under två veckor praktisera på Fryshusets ekonomiavdelning. Så idag har jag pysslat och gått igenom verifikationer, drog till gymmet efteråt och kom hem vid halv 7 någon gång. Har sedan dess duschat, tvättat, lagat mat och kollat på Suits. Ska snart gå och lägga mig, har en hemsk huvudvärk. Kramis ♥
Rebecca

Roligt med praktik :) Hoppas huvudvärken är bättre imorgon när du vaknar!

Kajsa-Stina

Åh vad kul! Låter som du haft en kanonbra helg vännen :D och vad roligt att du har börjat på en ny praktikplats också! Önskar dig lycka till och att du kommer trivas bra där den tiden du ska vara där :)

Kramar <3

Lydia

Härlig inspo!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du kommer trivas med den praktiken:)

Clara

Det lät som en bra dag! :)

Önskar dig en bra tisdag, kramkram♥

Josse

fina bilder!

sofft.blogg.se

Låter som en bra helg :D

Angelica Bengtsson Fotografi

Vad kul med praktik :D

Helen

Åh bilderna får mig att vilja göra så mycket här hemma :( :P

Pauline

lät som en bra lördagskväll:)

Denise

Hoppas du kommer trivas på din praktik! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas praktiken går bra :) är också på praktik nu fast i kök.

miningalinn

Vad kul med praktik!:D

Jessy

Hoppas du trivs bra med din praktik och att det är kul! SV; haha ja, eller hur jag med!

miningalinn

Jobbigt med ont i huvudet!:(
Hoppas det varit borta idag!

Hoppas att huvudvärken släppte snabbt! :)

♀ THE REVOLT ♀

Bra musik det där!!:D

Åh! Den där praktikplatsen lät intressant!:D

Emelie

Så många fina bilder och bra musik! :) Kul att börja praktiken förresten!

Aschmanda

fina bilder :D


Anita

Trevligt värre med praktik! :-)

N

Åh vilken härlig inspo!

MALIN

Vilka underbara bilder :) Och kul med låttips!

Katta

Fina bilder :)

Ida - foto & häst

så himla fin inspo och bra låtar :D och vad roligt med praktik! :)

i vätan på lilla J ❤️

Härliga bilder och bra musiksmak du har! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: