I only got one life so I'll make it my own

| Vardag
I fredags slutade jag skolan strax efter elva. Hängde med Annie tills hon började sin nästa lektion vid tolv. Då åkte jag hem, kollade lite på Breaking Bad och powernapade. På kvällen förade jag, Annie och Fanny hemma hos mig. Sen mötte vi upp Hanna i Kärrtorp och sen Theo i Medis. Vi drog till Göta där vi spenderade resten av kvällen. Hängde med Rickard, Linnea, Kasper, Jonathan o.s.v där inne och vi hade en riktigt bra kvälll. 
 
På lördagen degade jag hemma hela dagen, sov och kollade på film. Drog till Hanna vid halv 7, lagade tapas till middag och sen var planen att vi skulle dra ut. Men trötta och otaggade som vi var så sket vi i det. Träffade Annie och Elin en kortis sen gick jag hem. 
 
Idag har jag också degat hela dagen och kollat på serier. Har sett klart Breaking Bad och börjat kolla på Suits. Hur många av er har sett den serien? Har varit på Pizza hut med pappa och ätit middag och nu tänkte jag snart gå och lägga mig. Hoppas alla har haft en grym helg ♥
Maja

Jag har kört marathon på suits typ tycker den är jätte bra!

sofft.blogg.se

Har inte sett den :)

Emelie

Åh, låter som riktigt bra dagar! :D Jag har inte sett suits, väldigt sugen på att göra det dock!

tess- mamma till Malin & Olivia

Tapas & pizza hut, låter extremt lyxigt måste jag säga!
Låter som att du haft en härlig helg, underbart!
Sv: Tack söta du!

Kajsa-Stina

Åh vad mysigt! Låter som du haft en toppenhelg verkligen och vilken lyx att sluta redan klockan 11 på fredagen! En liten förlängd helg kan man säga hihi :)

Har dock inte sett serien Suits men känner mig taggad på att göra det! Hoppas du mår fint idag vännen och har fått en bra start på veckan <3

Nathalie Tegelstam

Låter som bra dagar och vilka härliga bilder! :) kram

cecilia

skönt att sluta tidigt :)
har inte sett serien, men har hört att den ska vara riktigt bra!

Denise

Låter verkligen som om du hade en fantastisk helg! :)

Det verkar som att du haft en härlig helg! :)

Klara Andersson

åå så kul! Fina bilder btw

Sara

Åh gott med Pizza Hut :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

har inte sett Suits faktiskt

Ida - foto & häst

låter som en härlig och rolig dag!! :D

jonna

Tack!
Har inte sett den, men många säger att den är bra :) Kanske får ta och se den!

Madde

Verkar som en rolig helg!!

Emmy Lam

Degade också i princip hela helgen hihi :D

Sanna Preifelt ❤

breaking bad är en av världens bästa serier (efter sherlock skulle jag säga!). Suits har jag inte sett men min sambo kollar. :)

Jaduuuuu.... för att göra livet svårt för alla som har blogg.se antar jag = precis i linje med vad de ansvariga alltid gör ;P

Nathalie Tegelstam

Hoppas du får en fin dag! :) kram

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vilken rolig fredag du verkar haft! :)

Klara Andersson

fina bilder!

miningalinn

Roligt att laga mat tillsammans:)

vilken frän header du har :)

Julia Jansson

åh låter som en härlig helg!!

Sarah

Har aldrig sett den serien :P
Va gott o äta på Pizza hut :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: