Frågestund!

| frågestund
Sist jag hade frågestund var någon gång under 2012 så nu tycker jag att det är dags igen. Det är bara att fråga på, om precis vad som helst. Var inte blyga eller tveksamma, man kan alltid lämna en anonym kommentar om man känner för det. Frågestunden kommer att avslutas när jag känner för det. Fråga på nu!
Nejja

sv: jamen visst!

Vad är det roligaste/finaste minnet du har?

Lisa bror

Är dina nya tofflor mysiga? Får jag prova?
Kan du laga kyckling med soltorkade tomater till mig någon gång?
Var din första kyss niiiice eller var han en elvisp?
Kan jag få åka i gula faran snart?
Nu är det nog
Haaade puss <3

Lydia

Högsta dröm?:)

♀ THE REVOLT ♀

Vad går du i för gymnasieprogram?
Drömyrke?
Gillar du avokado?
Är du troende?
Skostorlek?

Ida Lindborg ♡

Har du någon fobi? Bästa/sämsta som du varit med om?

SV. Åh tack så jättemycket! :D

Anonym

Är du kär i någon?
Vilka är dina bästa vänner?
Vad ska du göra efter studenten?

RMCK - en skönhetsblogg

Vilken är din favoritfoundation?

Sv; Ja, det går riktigt bra just nu! :)

Emma hj

hejsan!
Vad är ditt drömresmål utomlands? :)

Lydia

Favoritfärg?
Vart vill du komma med din blogg?

Emilia Sjödin

Har du något favoritklädesplagg? Isåfall vilket? :)

Kajsa-Stina

Om du får drömma helt fritt, vart ser du dig då om fem år?

Vad är ditt drömyrke?

Favoritresmål?

Har du några syskon?

Vad gör du helst en ledig dag från att du vaknar på morgonen tills att du går och lägger dig på kvällen? <3

MADDISENJ.SE

Drömresa?
Vad vill du jobba med efter gymnasiet?

Lina - my art & my life

Vad ser du mest fram emot 2015? :)

Karin

Vad är din stora dröm?

Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? :)

Petra

favorit film?

miningalinn

Vad ska du göra efter studenten?
Har du bra relation till din syster?
Hur skor är åldersskillnaden mellan er?
Favorit färg?
Dröm resmål? Och varför?
Ska du på någon konsert 2015?
Dricker du kaffe?
Vad brukar du äta till middag om du verkligen inte känner för å laga något?
Morgon eller kvällsmänniska?

(några frågor, nu kommer jag inte på nå fler frågor, haha)

Julia Jansson

Hur länge har du bloggat?
Har du någon pojkvän?
Vad vill du jobba som när du blir äldre?

Klara Andersson

Vad är din största drömm?

Madde

Va är ditt drömresemål?

Elin karlsson

Har det hänt något pinsamt någon gån ,Vad hände då?
Hur länge har du bloggat? :)

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!

Vad gillar du att följa för typ av bloggar? :)

Emma

vilka länder har du varit i?
Vem är din förebild om du har någon?
Om du fick flytta precis var du vill, vart hade du flyttat då?

Nathalie Tegelstam

Vad vill du göra efter studenten? :) kram

Lydia

Vart köper du helst kläder?

Alice

Vilken är din favorit blogg? (:

Angelica Bengtsson Fotografi

Vad är ditt största mål i livet`?

Celine

Mål med 2015?
Någonting du ser fram emot?

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oj, jag har alltid så svårt att komma på frågor såhär.

* Vad är din favorit mat?
* Vilka är dina 5 favoritprodukter inom kategorin "skönhetsprodukter".
* Favoritfärg på nagellack och vilket är ditt favoritmärke?
* Bästa resan du gjort?
* Har då något dåligt reseminne?
* Har du någon sak du gör som du tycker är pinsam att berätta?

Haha:)

Har du några bra förslag på hundnamn åt en handhund av liten ras? :)
Är du nöjd med din vikt och kropp?
Vilket är ditt bästa tips för personer med lågt självförtroende?
Vilket är ditt värsta och ditt bästa minne?
Om du fick välja en person, död eller levande, som du skulle kunna ställa vilken fråga du ville till - vem skulle det vara och vilken fråga hade du ställt?

Kram! :)

Rebecca

Vad är det bästa med att blogga? :)

Lydia

Går du i någon sport?

marina

Vad har du för stora ''planer'' för 2015?
Vart ser du dig själv om 10 år?

Jessy

Har du några planer på vad du ska göra efter studenten och vad är ditt mål med din blogg? :)

Lydia

Vad gillar du för typ av musik?:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: