Du kan falla hundra gånger för jag kommer att rädda dig

| New in, Vardag
 Bild på min nya säng. Jag har tyvärr ingen före bild, men min nya säng är 1,60 och den jag hade innan var 1,05. 
 
Hej kompisar! Igår på praktiken fick jag fortsätta gå igenom deras kundregister och parkera alla som inte varit aktiva sedan slutet av 2012, jag fick även testa på att bokföra. Idag har jag fortsätt med kundregistret och jag hoppas att jag hinner färdigt med det imorgon. Fick även en lista på folk/företag med restbelopp som jag kollat upp om de är aktiva eller ej. Smått ointressant för er att läsa kanske men kul för mig att kolla tillbaka och minnas vad jag gjort. 
 
Vid 2 gick jag till klassrummen för att delta i en pedagogiskt ledarskap lektion, åkte hem efter det och kollade på film. Jag har resten av kvällen lagat mat och gjort matlåda, svarat på kommentarer, scollat runt på tumblr och kollat på Suits. Ska fortsätta med det nu, kramis 
Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med en ny säng! :)

Kolaco

Superfin blogg!

Amanda Johansson

Snygg säng :)

Jag hade behövt en bredare säng också - hunden kräver ibland sin plats! :)

♀ THE REVOLT ♀

Läste att du fått en ny säng och skulle ta en närmare titt och då ser jag den där ormen på väggen! Wooooaaaah Skit läskig dekoration haha xD

Nelly

Det låter som en rolig praktikdag! :)

Aschmanda

Fan låter intressant! Fan vad bokföring är jobbigt! :/ Har med hållt på med det där, men det där med siffror fy fan!

sv: tack tack <3

Helen

Den där sängen såg mysig ut :)
Alltid kul att lära sig massa nytt :)

Christina

Åh vad kul med en ny säng :) Den ser väldigt mysig ut :)

Rebecca

Ibland måste man dokumentera för sin egen skull! :)
Gud vad skönt med större säng!!

Ida Lindborg ♡

åååh så mysigt med ny säng :D

Anita

Lite skillnad på storleken :-D

Josse

Skönt med en ny säng!:)

Jennifer s Gidlund

Men åhhh, jag vill också ha ny säng. Shit vad fint den passade in :) Kan du göra en room tour? :) Kram

cecilia

vill också ha en bred säng, hade varit såå skönt!

S A R A

vad stor och härlig säng du har :):)

MALIN

Skönt med en ny säng! Det skulle jag också vilja ha!

MATILDA

Åh ser skön ut :D

KEAMY

Åh, guud va skönt med större säng! Haft 90 säng fram tills i somras, då fick jag också 160 :) I början var jag jätteovan och sov på ena kanten, nu ligger jag över hela sängen haha!

sv: Kul att du gillar dem :D

Kashaya

Kul med praktik.

Flisan

Najs med större säng :D

Emma

Men åh, perfekta sängen ju!

Frida

Fint rum!

Maja

Rubriken kommer från Albins nya låt va? Den är så bra!

malin

Åh vad skönt, vill också ha en ny!

miningalinn

Snygg och stor vad skönt!(:

MADDISENJ.SE

Skön den såg ut

Angelica Bengtsson Fotografi

Så skönt att ha sån stor säng haha :D

Lollee

Hade också velat ha en stor säng!

jonna

Tack :)
Åh, så härlig den ser ut :)

Denise

Vad härligt med en ny säng! :D

Boel

Åh vilken fin säng :D

Emma

vad skönt med en så stor säng, min säng är bara 1,20 :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: