I'm starting to cave and I'm losing my flame

| Vardag
Bilderna kommer från min pinterest, här

 
I fredags stannade jag hemma från skolan. Vaknade tidigt men somnade om och några timmar senare träffade jag mamma och mormor. Vi åkte till Farsta centrum där vi kollade runt lite och fikade. Sen åkte jag hem, fixade mig och så kom Elin och Annie till mig. Vi förade och sen drog vi till Hanna där vi fortsatte föra. Vid 1 hämtade Yones oss och skjutsade oss till Marquise. Där inne hängde vi med David och Emina, träffade även Micke och Oskar bland annat. Kom hem vid 5 någon gång. 
 
Igår var jag och Karro i Sickla köpkvarter och åt lunch på en pasta resturang. Sedan åkte vi till Farsta centrum, köpte en smoothie och så åkte vi runt lite eftersom vi inte kunde bestämma oss för var vi skulle ta vägen innan vi åkte hem igen. Planen var utgång igår också men jag kände mig på dåligt humör, bitter och super trött så valde att stanna hemma istället. Kollade på Melodifestivalen, Revenge och tog det lugnt. Har inga planer för dagen men ska ringa pappa snart och tvinga hem honom :) Ha en bra söndag! 
Sara

Fina bilder! :D

Pauline

låter ändå som en rätt bra dag :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Härlig inspo!

Liborius

underbara bilder!

Jennisbeauty

Vilka superhärliga bilder :)

Emma Grann Fotografi

Snygga bilder! :)

Josse

snyggt!

tess- mamma till Malin & Olivia

Men oh vilka härliga bilder! Pinterest är underbart tycker jag!

Anonym

men åh så mycket fint!

Lydia

Härlig inspo!

Denise

Ibland är en kväll hemma inte så tokig ändå :)

Kashaya

Vad fina bilder och det lät som en trevlig helg.=)

miningalinn

Skönt å va hemma från skolan, man behöver det ibland!(:

Sarah

Fint kollage :)

Elin

Fint :)

Lydia

Vilka bra låtar!

Kajsa-Stina

Vad mysigt med en fika tillsammans med din mamma och mormor! Tycker kvalitétstid med familjen är så viktigt :)

Carolina Thoor

Låter som om du hade en trevlig helg, tillsamman med nära och kära! :)

Sv; Tack snälla du :D

♀ THE REVOLT ♀

hahaha alltid Farsta centrum xD Gissar på att du bor där i närheten eller? :o

Linnéa Pyrrö

Fin inspo! Längtar så till sommaren när jag ser dom!

Linnea Kinis

låter som en trevlig helg :)

Pauline

snyggt collage

Helen

Låter som du gjort mycket roligt :)
Sen härlig inspo, nu längtar man bara till sommaren :D

linah

fina bilder:D

Emma

Så härliga bilder! :')

Caroline

Härliga bilder! :-)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: