Loco, maniac, sick bitch, psychopath? I'm gonna show you

| Vardag
Hej vänner! Har glömt att nämna att jag har sportlov, så himla skönt! I måndags var jag på bio och såg på Unbroken med Lisa och sen gick vi till Lion bar och tog en öl. I tisdags gjorde jag ansiktsmask, fotbad och bakade. På kvällen var jag hemma hos Hanna, vi smälte choklad och doppade massa frukter. 
 
Igår åkte jag, Annie och Linn in till stan. Vi kollade i massa affärer och sen kom Emelie. Vi åt lunch på Jensens och sen åkte vi till Skrapan, lämnade in Annies mobil på lagning och fikade medan vi väntade. Idag har jag varit i Farsta centrum med mamma och mormor, ätit lunch och så. Nu är jag hemma hos mig med Annie och Fanny, sitter i stort sätt och pratar om livet. Imorgon ska jag jobba hos pappa. Vi hörs sen, puss&kram
KassandraPalma

låter mysigt!

♫♪ sandra

gott :)

sofft.blogg.se

Ser gott ut!

Jeanette - Livet i London

Unbroken var riktigt bra tycker jag! :)

Elin karlsson

Åh vad gott!! :)

Helen

Låter som en bra vecka :D

Robyn

Åh va mysigt! Nu är lovet slut...

Kashaya

Gud så skönt med sportlov.=)

Natalie

Låter ju supermysigt:D

Liborius

Åh vad skönt med sportlov, hade jag gärna haft:D

Emma

Kul med bio! :)

Karin

Låter som du haft det riktigt bra :)

miningalinn

Låter som några bra dagar!:)

Lydia Elstig

mysigt!

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lov :)

SaraNavjord.se

Åh vad mysigt :)

Celine

Men åh så mysigt!

♀ THE REVOLT ♀

Om jag ska vara helt ärlig så har jag faktiskt aldrig ätit på Jensen :o Elr asså jag har ätit kycklingklubbor som kommer från dem, fast de såldes i affären då :o Aldrig känt tidigare att jag velat äta där - men ska kanske prova ^^ verkar gott :D

F E L I C I A

Älskar frukt, så gott!

linah

va mysigt:D!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: