I want to love you but you're making it impossible, you're too caught up in your ego

| Vardag
Bild från i fredags. 
 
Idag har jag studiedag, så himla skönt. Vaknade vid 10, låg och degade i sängen ett tag innan jag bytte lakan och fixade lite i rummet. Efter det åt jag frukost/lunch och sen gick jag ut på en promenad i det fina vädret. När jag kommit hem igen ställde jag mig och "skottade" av hela min bil som hade flera lager snö och inte körts på kankse två månader, vilket även betyder att batteriet är urladdat. Tog sedan en dusch, packade lite och nu väntar jag på att Angelica ska komma hit och umgås. Hoppas alla har en super bra start på veckan ♥
Aschmanda

Härlig bild! :D <3

Josse

Fin bild!

SANDRATORN.SE - NYBLIVEN MAMMA!

Åh, vad snygg hennes blåa tröja är!! :)

cecilia

härlig bild!!

Malin Lindgren

Vilken fin bild på er! :) Skönt med studiedag ju, det känner jag att jag också skulle behöva!

miningalinn

Skönt med studiedag :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Vilken fin bild!
Härligt med studiedag!

Jennisbeauty

Galet härlig bild :D

Emma Grann Fotografi

Härlig bild!

N

Fin bild på er! :)

malin

men snyggon!

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Bilden är sjukt fin! :)

Felicia

så fin bild!

puss

♀ THE REVOLT ♀

Jag älskar studiedagar!:D Extra lov haha ^^

Härlig och fin bild!:D

svar: Praktisk retorik heter den ^^ Det är enbart om att hålla tal.

Nelly

Vad härligt med studiedag och sovmorgon - låter som en perfekt start på veckan! :)

MADDISENJ.SE

Riktigt fin bild på er!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken härlig bild på er:)
Vad skönt med en studiedag. Har du inte sportlov?

kram

Linnea Kinis

härlig Bild! :D

Amanda

vad jobbigt med bilen

sv: tack :D

Ida Lindborg ♡

åh men gud vad snygga ni är dååå!!

Sv: Tack så jättemycket! :D

miningalinn

Vilken låt kommer rubriken ifrån?

Linda

så fina ni är:D

Sara

Fin bild! :)

Pauline

låter som en härlig dag, förutom bilen-så jobbigt

Madeleine Parkenberg

Så fin bild! :)

Sandra

Fin bild på er :)

Celine

Så härlig bild!

Helen

Va fina ni är :)

Wild Child

Tackar :) Härlig partybild!:)

jonna

Så fina ni är :) Hoppas du har en bra fredag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: