ForLife

| Samarbeten
 Bilderna är privata och är på mitt eget armband från ForLife. 
 
ForLife (klickar länk) är ett sysselsättningsprojekt som arbetar med att samla in pengar till cancerforskning. Hela överskottet går till deras insamling för cancerforskning. På knappt 2 år har de samlat in cirka 102 350 kr. 
 
"Idéen till ForLife-projektet föddes då ett flertal närstående personer till oss, inom loppet av ett år, drabbades av olika typer av cancer. Vi bestämde oss då för att själva försöka vara med och göra skillnad inom utvecklingen av cancerforskning och detta är något som vi verkligen brinner för."
 
I deras sortiment finns:
-  Pärlarmband i flera färger med texten FORLIFE alternativt ZEROCANCER
 
- Pärlarmband i flera färger med valfritt mobilnummer på - tryggt för småbarnsföräldrar att sätta på sina barn vid till exempel besök på stormarknader eller andra tillfällen då de kan ”springa bort”
 
- De har även halsband med texten FORLIFE och mobilskal för Iphone 4 och 5.
 
Var med och påverka du också!
Nelly

Vilket bra initiativ! :)

Snyggt! :)

Johanna - inspo för briljanta bloggare

Grymt armband. Byter du emellan olika objektiv till din kamera eller använder du standard som följde med?

Ha en fantastisk dag

Photo by E M E R E L L A

Åh vilket fint armband! :)

cecilia

så fint!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Bra inlägg! Viktigt att sprida detta vidare! :)

tess- mamma till Malin & Olivia

Älskar såna där armband. Ska klicka mig in!
Kram

Elin

Så HIMLA BRA! :)

Josse

superfint!

Sarah

Cancer borde inte finnas :/

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Fint armband, äger själv ett! :)

Lydia

Jättefint!

Kajsa-Stina

Så himla fint initiativ att stödja cancerforskningen med att köpa ett eller två armband. Ingen kan göra allt men alla kan göra något. Bidrar vi alla med ett strå till stacken så kommer cancerforskningen ta ett rejält steg framåt i dess utveckling och kunna lösa behandlingsformerna ännu bättre <3

Ida Gratte

Så fint och går till något bra :D

linah

absolut värt det!

sara

Så fint!! Kommer också köpa en armband från ForLife snart! ^^

jonna

Så fina armband. :)

Pauline

vill också ha ett sådant! har ett fuck cancer

miningalinn

Så fint både tanken och armbande!(:

Karin

Min mamma kämpar mot cancer just nu så detta känns extra aktuellt för mig för tillfället...

Linnéa Pyrrö

Fin "gest" KRAM

FrökenTV, bloggen om tv och film

viktigt att sprida detta



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: