Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Sam är en 20-någonting, snabbt pratande säljare, vars senaste affär kollapsar den dag han får veta att hans far plötsligt har dött. Mot hans vilja kallas Sam hem, där han måste sätta sin fars gård i ordning och återförenas med sin kvarvarande familj. 
 
 
Hela filmen går ut på att Sam får reda på att han har en syster efter hans far gått bort. Jag vet att det inte står med i beskrivningen men jag lovar att det inte är en spoilning för det framkommer snabbt i filmen och står med i många andra beskrivningar. Så vi får alltså följa Sam när han leter upp sin syster. Det är så många känslor med i den här filmen, jag tycker verkligen om den. Den är så fin trots att Sam hela tiden sabbar det för sig själv. En helt klart se värd film som är baserad på verkliga händelser!
 Bild lånad från google.
Kajsa-Stina

Åh vad roligt med filmtips och att den fått så bra recension av dig! Ska definitivt kika in den :)<3

Liborius

låter bra :D

Carolina Thoor

Åh låter som en bra film :D du kanske hjälpte till och gav mig och min kille en bra film till ikväll :D

Sv; Ja, semlan var jätte god!

Pauline

vad roligt! tack för tipset :)

Josse

Åh måste se den!

Aschmanda

Åh måste se den :D !

linah

tack för tipset:D!! <3

Kanske något att se i kväll! :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Den måste jag se! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Verkar bra!

Amanda

åh ska komma ihåg den :)

Linnéa Pyrrö

Den sparade jag i "måste se" listan :D

Sara

Måste kolla på den! :D

♀ THE REVOLT ♀

5/5? :D Låter riktigt bra ^^ Ska försöka se den :D

Ida Lindborg ♡

åh den verkar så himla bra, måste se den! :D

Sarah

Va kul me filmtips :)
Måste se den om den e så bra :)

Life of Johanna

Låter som en Johanna film :)

cecilia

den får jag se! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

den är bra :D

Helen

Är de en ny film? Inte sett någon reklam om den.
Får den av 5 av 5 så måste man ju se den :P

MATILDA

Tack för tipset! :)

MADDISENJ.SE

den är riktigt bra!

tess- mamma till Malin & Olivia

Vilket härligt filmtips! Jag har verkligen dålig fantasi & kollar alltid på samma filmer om & om igen. Kul att kunna förnya sig lite ibland, haha
Kram

Jenny Karlsson

den måste jag ta och se :)

Lydia Elstig

Tack för tipset!

Natalie

Den är såå bra!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: