Baby, I have a weak heart when it comes to you

| Vardag
Mina senaste 8 bilder på instagram, heter amandalindstrand för de som är intresserade :) 
 
Var i skolan en kort stund i måndags, åkte till pappas jobb efter det, blev hemskjutsad och sen hämtade mamma mig. Vi kollade runt lite i Farsta centrum och sen åkte jag hem till pappa. Igår var jag i skolan i en halv timme, helt värdelöst så efter det åkte jag hem till Annie. Vi åt toast och umgicks bara, tog det bara lugnt resten av kvällen. Även idag var jag i skolan i bara 50 min, åkte till pappas jobb i väntan på My. När hon var klar möttes vi i Slussen, åkte till Jensens bofhus för en mysig lunch och så kollade vi lite i affärer. 
 
Har på tal om allt blivit sjuk också, enda anledningen till att jag orkat dagen är för att jag gått på ipren. Efter att iprenen gått ur min kropp har jag tyckt synd om mig själv. Jag har ont i hela kroppen, jag fryser, huvudet dunkar och mycket mer. Har legat i soffan i timmar och kollat på film. Hoppas jag mår bättre imorgon för måste verkligen till Ungdomsmottagningen vid 2. Nu ska jag kolla mer film, kram
Boel

Krya på dig!

Sv: Gör det :D

Malin Lindgren

Härliga bilder och älskar rubrik"quotet" :)

Sarah

De lät som bra dar förutom att de känns onödigt att ta sig till skolan för så kort tid :)

Men trååk att du e sjuk :( Krya iaf :)

cecilia

toast är typ det godaste som finns! krya på dig :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Fina bilder! Krya på dig finis!

Helen

Nä men usch då, hoppas du mår bättre snart du inte behöver äta massa tabletter för orka med roliga dagar :)

Natalie

Mysiga bilder!! Trist att du är sjuk:( krya <3

VERONICA - fashion blog

Härliga bilder tjejen! Riktigt fina :) Kramar fina du!

Klara Andersson

så fina bilder♥ ♥

Ida Gratte

haha snapcitatet ;) så sant!

Nelly

Det låter som en händelsefull vecka :) Men så trist att vara sjuk :C Krya på dej!

Felicia

fina bilder, tjejen!

puss

Anita

Fina bilder :D

vanja

Tack :)

så fin bilder :D

E m e l i e

Hoppas du känner dig bättre imorgon!

Sara

Fina bilder! :)

Liborius

krya på dig!!

♀ THE REVOLT ♀

Fina bilder! Och krya på dig! <33

Photo by E M E R E L L A

Vilka härliga bilder! :) Hoppas du får en fortsatt trevlig söndag! :D

NICOLE

Hoppas du snart blir frisk!!

Kajsa-Stina

Så fina bilder! Och vad mysigt att ha umgåtts med lite kompisar och ätit god lunch tillsammans :)

Jobbigt dock att du blivit förkyld. Hoppas du kryar på dig fort och snart känner dig helt återställd och pigg igen <3

N

Härliga bilder :))

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Härliga bilder även fast jag sett dom eftersom vi redan följer varandra på instagram! :)

Amanda

stackare, krya på dig!

sv: tack :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: