Like a spotlight the water hits me, ran it extra cold to shake the words from my mouth

| Vardag
Bilder lånade från we<3it. 
 
Godkväll alla. Två dagar kvar till julafton och julstämningen kommer och går. Jag hade önskat snö men det får man väl såklart inte :( 
 
I onsdags var jag och mamma i Skärholmen och köpte de sista födelsedagspresenterna till min syster, åkte förbi Ikea och sen åkte vi hem igen. I torsdags efter jobbet skulle jag och Hanna ha bokat lite tåg och så i Asien men vi var för trötta så vi sket i det, Daniel kom till mig senare på kvällen istället. I fredags gick jag tidigare från jobbet, åkte till Globen med Filippa en stund och sen hem, åt middag med Hanna, sedan fixade vi oss med Annie och Emelie innan vi drog ut. Va på Klubb Göta och sen så sov jag och Daniel hos mig. 
 
Jobbade i lördags på julmarknaden. Blev hämtad kort stund senare av syster och vi åkte in till Jimmy's steakhouse och käkade middag för att fira henne. Mötte upp några fler av hennes vänner så vi var totalt 19 stycken där haha. Drog vidare till någon bar och avslutade sen kvällen på Göta. 
 
Jobbade i söndags igen, min sista dag på julmarknaden. Hur skönt som helst. Tänkte va ledig i måndags men jobbade till klockan 1, åkte till Nacka forum en snabbis med mamma efteråt. Sedan åkte vi hem, klädde granen och satt upp tomtar, så gjorde vi knäck och hallonfudge. Daniel kom senare och så sov vi hos mig. 
 
Idag har jag varit ledig. Träffade Filippa och tog en fika på Café Kladdkakan i Gamla stan, kollade i några butiker och sen åkte jag hem. Daniel hämtade mig så åkte vi till honom. Där åt vi en lång, mysig middag och nu har vi nyligen kommit till mig. Puss&Kram
VERONICA - fashionblog

Jämt så mysigt här, jag älskar det!! :) Krmar fina du!

jonna

ja verkligen :)
God Jul! Hoppas du får en mysig dag imorgon!

Mikaela

Vilka underbara bilder :D

Terese

Åh jag vill också så gärna ha snö!!
Kram

Linn Strömberg

Så mysiga bilder :D

Gabriella

Så härliga bilder!!

Netti Starby

Vad mysigt och vilka fina bilder :-D Kram

miningalinn

Jag har inreder in nån julkänslan alls:(

Tilda Barkselius

Låter som en supermysig vecka, hoppas du får det bra i jul! <3

NICOLE

Hoppas julstämningen infinner sig och att du får en bra julafton :)

Boel

Önskar också snö, men verkar inte bli en vit jul haha :(
God jul!

härliga bilder :)

Louise

God jul1 :)

Carina Marianne Holst

Ha en underbar jul!! Café kladdkakan láter ju supermysigt!! Kram!

Matilda

Har ingen julkänsla jag heller, och ingen snö alls :( God jul på dig iallafall :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: