They say it's easy to leave you behind but I don't want to try

| Vardag
 Jag hade helt glömt bort bilderna från Katy Perry's konsert, så här kommer några fler! 
 
Igår hade vi nationella prov i svenska så jag slutade runt 11. Jag och Rickard åkte en snabbis till Globen innan vi åkte vidare till stan. Han köpte ett par byxor och jag kollade på en jacka. Sedan åt vi en snabb lunch på Jensens bofhus. Efter det åkte jag hem, kollade på The blacklist och efter pappa kommit hem åkte vi till Ikea. Jag fick med mig nya lakan och en hylla till mina klackskor hem. 
 
Idag har jag haft studiedag så har spenderat dagen med att föra över bilder och dokument från min dator och mobil till min externa hårddisk. Jag har även varit på gymmet och kört ett Body pump pass. Har resten av kvällen kolllat på The blacklist. Hur många av er följer den serien? Den är så himla spännande!
miningalinn

Hade lätt velat se henne också!
Skönt å ha gjort bort nationellaprov.

Annelie

åhh katy är underbar! :)

Hon är så cool! :)

Jag hade inte velat hänga i en ställning så där! :P

Elin

Inte sett den serien faktiskt, måste se. Tack för tipset! :)

Oslofru

Häftigt! :D

Moa Simborn

OMG LYCKOST!

Mia

Gud vad skönt med studiedag, hade verkligen behövt det själv den här veckan!

linah

åh va coolt:DD!

Amanda Jona [SPONTAN]

Skönt att sluta tidigt! :)

Anita

Åh, så fina bilder :D

Viktoria Eriksson

Häftiga bilder, så coolt! :) Roligt med nytt :)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Gud vad kul att se bilderna! :)

Klara Andersson

så fräckt det ser ut!

MATILDA ROSQVIST

åh så roligt, hon är så cool :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh, det där verkar ha varit en väldigt händelserik konsert:)

Liborius

åh nice bilder:D

Hanna

Fina bilder! Måste varit häftigt att se allt live :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: