Pluslogo.se

| Samarbeten
 (Klickbar bild)
 
Pluslogo.se är en leverantör av profilprodukter till företag. De erbjuder det bästa urvalet av presentreklam, profilkläder, gåvor och gåvokort. De har erfarenhet sedan 1986 och de jobbar ständigt med att förbättra sitt sortiment. Kvalité och design är något som Pluslogo tycker är väldigt viktigt.
 
Man kan välja mellan till exempel jackor, t-shirts, tjocktröjor, skjortor, väskor, paraplyer, pennor, muggar o.s.v. De leverarer med tryck, brodyr eller gravyr. "Pluslogo erbjuder kända varumärken inom gåvosegmentet som Eva Solo, Stelton, Rosendahl, Holmegaard, Newport, Firephant, Le Creuset, Maglite, Contigo mfl."
 
Pluslogo.se kan man designa sina egna produkter direkt på skärmen, snabbt och enkelt. Då kan man placera sin logotype, få korrektur och beställa sina produkter online. 
Anita

Bra tips :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Bra tips!

frida christina

Så bra tips!

MADDISENJ.SE

Bra tips

Linnéa Pyrrö

Spännande sida!

Jessy

Åh, va nice :D det ska jag kolla in, tack för tipset! SV: Men tack finis! kram

maja söderberg

najs hemsida!

Det är ju alltid kul att designa "egna" produkter! :)

Elin

Vilket bra tips! :)

Bra tips :)

Boel

Låter som en smart sida :)

Sv: Tack!

Koehler - Skönhetsblogg

Ser ut som ett reklam-sponsrat inlägg. Ett tips. Skriv alltid i slutet eller under bilden "i samarbete med..." annars riskerar du att få betala skadestånd då du bryter mot marknadsföringslagen eller vad det nu heter. Läs om regler och reklam för bloggar! :)

- Kul att du får assistens hela tiden. Brukar sminka mina kompisar också! =) Kram!

Lydia

Bra hemsida!

Skogsraah ☾

Vad smart det låter! :)

Ida Lindborg ♡

Bra tips!! :D

Elin

Tänkte bara titta in och önska dig en fin fredag och helg! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: