Mösspåtagning imorgon

| Vardag
Imorgon är det äntligen dags för mösspåtagning och det ska bli riktigt roligt. Att mösspåtagningen är samma dag som valborg krockar lite grann men jag har löst det på bästa sätt. Jag, min klass och många andra vänner ska till Josefinas på Djurgården på dagen. På eftermiddagen ska jag, My, Tove, Johanna och Joselyn hem till mig för att grilla och kröka ännu mer innan vi drar vidare till antingen någon hemmafest eller någon klubb. Vi får se men kul kommer det bli alla fall, ska försöka ta massvis med bilder som jag kan bjuda på sen ♥
miningalinn

Vad kul! Va hade aldrig det!:(

Elin

Vad roligt :D

Jessy

Åh, ha det så kul! :)

Boel

Åh vad roligt :D
Njut nu när studenten närmar sig <3

Sv: Visst är den! :)

Pauline

så roligt med möss på tagning :)

Anita

Ååh, det är nära nu :-D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt med mösspåtagning! Hoppas ni får en bra dag! :)

maja söderberg

ååh va roligt! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Åh vilken fin mössa! :)

Åh vad kul. :D

Life of Johanna

Hoppas mösspåtagningen gick bra

Lydia Elstig

Vad roligt!

Josse

åh så kul! Ta vara på tiden väl, helt klart bästa tiden!

Boel

Fin din mössa är :D

Sv: Ja :)

Teresia Wåhlen

hoppas du hade riktigt roligt!

Sarah

Så himla kul :) Vill ta studenten igen (A)

MALIN

Spännande med mösspåtagning! Hoppas det gick bra för er :)

Julia Wisniewska

Ååh vad spännande!

Annelie

kul! :)

miningalinn

Låter jätteroligt, vi hade aldrig de:(

Vad roligt - och så är det inte långt kvar heller! :)

Vendela

Åh vilken fin mössa! :)

sara

Snygg student mössa! :D

Julia Wisniewska

Så jäkla snygg!

Ida - foto & häst

så himla fin mössa! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: