You've set my heart on fire and filled me with love

| Vardag
Hej kompisar! Slutade tidigare i skolan idag, mötte Filippa i Gullmarsplan och gick till Globen. Kollade runt lite medan vi fördrev tiden i väntan på pappa. När han hämtat oss åkte vi till Ikea där jag kollade på en ny säng och så handlade vi. Har nyligen sett på Idol och funderar på om jag ska gå och lägga mig eller sitta uppe och vänta på Paradise hotel. Får se hur vi gör, hoppas ni har haft en bra dag ♥
jonna

ja, supergott :)
Fin du är!

Moa Persson

älskar ditt halsband :D

♀ THE REVOLT ♀

Ny säng?:D det lät awesome!:DD Hoppas du hittar ngn bra snart, om du inte hittat en ännu ^^

Maja

Vilken fin rubrik!

E.W - Photography

Vad fin du är

Robin Moström

Haha hoppsan! Hej :)

fashion

Fin bild! :D

Cyber- life with autism and art

Ganska skönt att sluta tidigare för dan i skolan. :D

Ha en riktigt fin dag :)

Lydia

så fin!

Pauline

fin bild! så kul med ikea :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Du följer inte Big Brother i år?

Lovisa

Fin du är!

VERONICA - fashionblog

Guuud vad fin du är!! :) Hoppas din dag blir toppen! Ha en fin torsdag fina du! :) Kram!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Kul att åka till Ikea. :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Så fin!

Emmy

Åh vad fiin! Kul med Idol också hihi.

Inga-Linn

Skönt att sluta tidigare och vad fin du är!:)

NATHALIE - Fashionblog

Så vacker du är Amanda :) kram

Ninni - Vimsiga mamman

Så fint halsband :)

F E L I C I A

vad gör du kväll? :)

Beatrice Johansson

Så fin:)

sv: Tusen tack:) Kramisar♥

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Fin du är!

Pauline

jag somnade i från paradise hotell. tur att man kan se i efterhand ;)

F E L I C I A

sv: åh vad kul :)
fin bild!

Amanda

Fin du är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: