You're just a chance I take to keep on dreaming

| Inspiration, Vardag
Hola kompisar! Jobbade hos pappa några timmar igår efter jag slutat skolan och sen träffade jag Hanna och Annie. Vi åt middag tillsammans och sen myste vi framför Idol med Ben&Jerry's glass. Har idag varit i Globen med Alicia och nu är jag hemma igen. Ska snart träffa Annie och Hanna igen, ikväll blir det utgång. Vi hörs senare, puss&kram
Johanna

Kul!

Kimmey ~ Kung varje dag

Mycket fint :)

Emelie

Så fint kollage! Och det låter som en mysig dag :)

Ebba

Svar/ tack så jättemycket :)
Grymt snygga skor

THE REVOLT

Skorna älskar jag!:D

joicio.blogg.se

Åh vad snygga skor!
Ha en trevlig lördagskväll! =)

Anonym

Skorna i collaget va ju to-die-for

KassandraPalma

skorna vart riktigt snygga!

marina

sv. Visst är det. :)
Jätte snygga skor. :)

Julia

FIN BLOGG DU HAR!! :D

Ha det så trevligt i kväll! :)

Linnea

Så snygga skor! :)
Hoppas att du får en fin lördagskväll!
Kram!

fashion

Finna bilder! :D

Charlotta Hägg

Sv. Tack så jättemycket! :) Hoppas att du hade det bra igårkväll, vart gick ni ut? :) KRAM!

nina

Sjukt snygga skor!!

Emmy

Hoppas att ni hade en grym utgång!

J o j z y ♛

Awesome :D

Robex Lundgren

Snyggt

MATILDA

snyggt collage! :)

V I L M A L A ♔

kul (Y)

Vilma Lindberg

Fan va snygga skor!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: