You are the only one who could ever reach me

| New in, Vardag
New in. 
 
Slutade halv 12 idag, som jag alltid gör på fredagar. Åkte hem och tog det lugnt, Filippa kom till mig och efter att mamma kommit hem åkte vi till Farsta centrum. Fikade och så innan vi skjutsade hem Filippa. Om en liten stund ska vi äta middag och sen ska jag möta upp Filip, Sofia och Linus för att dra till Hellströms och hänga lite. Hoppas alla får en bra kväll, puss&kram
Johanna

Snyggt!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul med shopping:)

Emilia Sjödin

snygga fynd! :)

NATHALIE - Fashionblog

Snygg shopping :) kram

Trevlig helg! :)

fashion

Snyggt! :D

THE REVOLT

Farsta centrum e bra!^^

Sofia

Fina saker :D

sanna

Så fina inköp:)

Liborius

roligt med lite nytt:)

ebba

åh vad fina :)

Lydia Elstig

Vilka fina saker!

Pauline

fina köp! :)

bexollila

sv : tack så mkt :D

älskar kjolen!

Anita

Fina :D

Emelie

Fina inköp :D

Ebba

Några roliga planer nu i helgen? :)

fashion

Hoppas att du kommer ha en bra dag! :D

VERONICA - fashion blog

Åh vad snygga! :) Hoppas du får en såndär extra underbar lördag, ha en grym dag! Kramar!

SARA EMILIA

Åh så fina saker! Härligt att sluta tidigt :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad fin

Ida Lindborg ♡

åh så fint!

SV: Tack så jättemycket! :D

linnea

åh vad skönt att sluta så tidigt!

E.W - Photography

oh vad fin tröja.

ebba

fint :)

angelica bengtsson

vad härligt att sluta så tidigt på fredagar :D

Linda

va fina":

Moa Persson

åh snygga :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Snyggt :)

Kashaya

Toppen på översta bilden var ju fantastiskt snygg!

jonna

tack :)
snyggt!

Josephine - Living in London

Fina :)

Marlene S.R

snyggt:)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du haft en bra lördag:)

V I L M A L A ♔

Så himla fin toppen var :D

kaffehörnan

Vad fin dag, snygga plagg

LIENE

Så fina plagg :)

marina

sv. Tack så mycket. :)
Fina kläder. :)

NATHALIE - Fashionblog

Önskar dig en fin söndag :) kram

Elin Sandelin

Tack fina du :) jättesnygga grejer!

emma

snygga

Liza Ludvigsson

Snyggt!

Flisan

Kul med nytt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Härligt med lite nytt :)

Emma

Fina kläder! :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Snyggt, jag gillar sakerna :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: