När du säger sådär brinner jag upp som en komet i din atmosfär

| Natur, Vardag
Slutade lite tidigare i skolan idag, mamma hämtade mig och vi åkte till Söder. Väl klara där åkte vi hem igen och åt middag. Drog ut på en powerwalk i kylan och sen hem för en dusch innan jag drog ut igen, denna gång med dubbelt så mycket kläder. Mötte Hanna och vi gick på en promenad. Nu ska jag se på Paradise hotel och plugga. Vi hörs imorgon, puss&kram
Kimmey ~ Kung varje dag

Låter som en bra dag :)

Sigrid

Så fina ni är :)

Beatrice

Gud va fina bilder, är allt bra med dig? :) Kram

Pauline

låter som en kanon dag :)

V I L M A L A ♔

så himlans fin!! <3

Hanna

Va fin du är! :D

Therese Klockare

Vilken fin blogg du har!

En PW i kylan är ändå ett bra sätt att hålla sig varm! :)

Isabell

Åh vilka fina bilder!

Ida - foto & häst

så härligt att sluta tidigare :D
sv; tack så mycket ❤

milina.blogg.se

Skönt att sluta tidigare :)

♀ THE REVOLT ♀

Rubriken!<3

Fina bilder ^^

Hoppas plugget gick bra! :D

Julia Andersson

Gud vad fin din blogg är, är defenitivt en ny följare!

jonna

ja verkligen :)
så fina ni är!

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Skönt att sluta tidigare. :)

Life of Johanna

Aldrig fel och sluta tidigt

OLIVIA

Du är så fin!

sv: åh tack :D
kram♥

fashion

Fina bilder! :D

Vera

Lät som en jättemysig dag :)

Moa Persson

vad mysigt, och fina bilder på er :)

Felicia Vargmåne

Va fin du är! :) Härlig dag :D

Emelie

Låter som en härlig dag! Fina bilder :D

KassandraPalma

riktigt fina!

Denise

Skönt när man får sluta tidigare! :)

Amanda

Skönt att sluta lite tidigare! :)

Liborius

lät som en bra dag:)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Du är sååå fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: