Love the one who loves you back

| New in, Vardag
New in.
 
Måndag och äntligen en ny vecka, startar inte jag alla mina måndags inlägg så här? Haha, slutade vid 2 i alla fall. Mamma hämtade mig och vi åkte till Farsta centrum. Jag köpte mina vinterskor, så himla skönt att få det gjort. Så gick vi runt och kollade lite, köpte en varsin smoothie på Naked juice bar och så. Kom precis hem och nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta mig. Hörs senare, puss&kram.
VERONICA - fashion blog

Gud så snygga! Riktigt läckra!! :) Ha en himla fin start på veckan fina du, hoppas din kväll blir grym! :) Kram!

linawilmas.blogg.se

Åh vilka snygga!

Petra

Snygga skor

Låter som du har haft en bra måndag :)

Sv det går jag verkligen hoppas på

Victoria Nielsen

Åh så himla snygga!

Robex Lundgren

snygga

♫♪ sandra

snygga!

Emelie

ååååh vilka snygga!

Pauline

snygga :)

nina

Åh vad snygga dom var!!

Lydia Elstig

snygga!!

Sofia

Så snygga!! :D

Liborius

fina!
jag tänkte köpa lite höstskor senare i veckan :)

SARA EMILIA

Åh så snygga!

THE REVOLT

Fina!^^

Farsta!:D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Riktigt snygga!

linnea

snygga!

Kajsa

snygga !!

jonna

skitsnygga :)

ViktoriaCaroline

Åh vilka fina skor, jag måste också börja leta efter vinterskor snart :)

Riktigt snygga! :)

Ida Gratte

Så fina :D

MATILDA ROSQVIST

Super snygga :D

MADDISENJ.SE

Så snygga! Jag beställde ett par igår från en kampanj på campadre.se så håller tummarna för att de ska sitta bra för det vore skönt att ha vinterskorna klara :D

Liza Ludvigsson

Snyggaste skorna ever!

Sara

Så snygga! :D

CECILIA

sååååå snygga!

Ida - Hon som föddes med LKG

snygga :)

Denise

Ååh så snygga! :)

Sanna Preifelt

Åh vad snygga!

Ida Lindborg ♡

de är såå fina :D

Josephine - Living in London

Så snygga!!

Lovisa

SÅ snyggA!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: