If you can't love me now, don't love me later

| Vardag
Jag har egentligen inte så mycket att skriva, men jag måste ju blogga så får försöka få ihop ett inlägg i alla fall. Var i lördags med några vänner ute på landet, hängde och så. Jobbade på söndagen och åkte sen hem till Stockholm. Sitter i skolan just nu på UF lektion. Slutar om ungefär en timme och 20 min. Ska på gruppträningspass ikväll med pappa och innan dess ska jag antingen hjälpa till på hans jobb eller umgås med mamma. Vi hörs senare ikväll eller imorgon, har bloggtorka. Kramis
Sanna Preifelt

Det blir så ibland, men hoppas du kommer igång snart igen :)

Maja

Spännande med UF!

LIENE

Hoppas inspirationen kommer tillbaka, fast för din skull :) annars kan man ju alltid hitta på något roligare än blogg och du verkar alltid hitta på roliga saker tycker jag, iaf så har jag uppfattat det av att läsa din blogg.

Inga-Linn

Jag kände också att jag inte hade nått att skriva..det händer för lite just nu!;) haha!:)

Anonym

Skönt att sluta :D

sandra

vilken fin bild :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Tråkigt när man har bloggtorka...

Ida Edström - Östersunds största blogg.♛

vilken fin bild! :D

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilken härlig bild!

Pauline

kul med gruppträning!

Felicia

Go bild!

linnea

härlig Bild!

Annie

Vilken fin blogg du har! kram

fashion

Härlig bild! :D

Alla får vi bloggtorka ibland!

FrökenTV, bloggen om tv och film

vad fin bild :)

Ida Lindborg ♡

åh så fina!

Sv: Tusen tack! :D

NATHALIE - Fashionblog

Önskar dig en fin tisdag tjejen :D kram

marina

sv. Tack så mycket. :)
Bloggsuget kommer snart tillbaka.

Linda

så fina!:D

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vilken fin bild. Är det där din mamma och pappa?:)

Anita

Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: