7 saker jag tycker om

| Bekännelser
Att fotografera - Jag känner mig alltid lika road och jag blir glad och sprallig när jag får till en riktigt bra bild. Men tyvärr har jag varken tid eller inspiration till att ta mig ut med kameran så ofta som jag skulle vilja. 
 
Serier - bland det bästa jag vet. Vem tycker inte om att komma hem efter en hektisk dag och bara lägga sig i soffan och sätta på ett avsnitt av en riktigt bra serie, det bästa är att det tar ett bra tid innan det är slut så man slipper känna att det är "över" som man gör när man kollar på film. Att se så många serier som möjligt är målet. 
 
Värme - jag är en kallblodig människa och fryser väldigt lätt och väldigt ofta. På grund av det är kylan under vintern, våren och hösten riktigt jobbig. Värmen gör mig mer bekväm i mig själv, jag trivs bättre under sommaren. Även om hösten och vintern är väldigt mysig. 
 
Träffa nya människor - något som är både roligt och spännande. Det gäller ju bara att träffa rätt sorts människor som är tillmötesgående annars känns det lätt väldigt trist. 
 
Ärlighet - jag är själv ganska uppriktig med personer jag känner att jag kan vara uppriktig mot. Jag uppskattar andra som kan vara ärliga och uppriktiga. Om man bara är ärlig och säger som man tycker så blir alltid mycket lättare. Även om ärlighet kan vara svårt och jobbigt så är det nog det bästa i slutändan. 
 
Dans och sång - hur härligt är det inte att dansa och sjunga med till en riktigt bra låt? Att med sina vänner stå och bara släppa loss och ha riktigt jävla kul samtidigt som man skrattar så pass mycket att man måste ta en paus ♥ 
 
Grilla - mysfaktor på högsta nivå. Även gott på hög nivå. Att grilla till middag med antingen familj eller vänner en varm sommarkväll är bland det bästa som finns. 
MADDISENJ.SE

tack tjejen! Kul läsning :)

Ja, grilla är en klar favorit här också! :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vilken härlig bild!

KassandraPalma

fina !

Felicia

Ärlighet är verkligen ngt bra att gilla!

puss

Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att läsa :)

THE REVOLT

Tumme upp för ärlighet!^^

Amanda

Tycker också om att fota hihi

caroline ♡

Känner igen mig i många punkter, serier är ju bland det bästa som finns! Är en riktig serienörd jag också :)

Denise

Roligt att läsa! :)

♫♪ sandra

kul att läsa :)

joicio.blogg.se

Träffa nya människor är alltid kul, dansa och sjunga lika så (:

Beatrice Johansson

Tycker också om att grilla!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

ebba

kul att veta! härlig bild :)

Pauline

håller med dig!

LIENE

Gillar också dem sakerna :) fast kollar inte på serier längre.

marina

sv. Ja, det är det.
Så himla fin topp du hade på dig!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Kul att läsa sådant här om dig!

Inga-Linn

Håller med dig om träffa nya människor och ärlighet!:) Being true is being brave!

Frida Christina

Jaa :) bra saker att gilla :)

Emelie

Många härliga grejer det där :D

MATILDA

håller med på det mesta! :D

Maja

Stämmer in ganska bra på mig med! :)

♥ Evahle.se - må bra bloggen ♥

Håller med dig på alla punkter. :)

VERONICA - fashionblog

Riktigt kul att läsa tjejen!! :) Ha en underbar onsdag tjejen, hoppas kvällen blir grym! Kram!

NATHALIE - Fashionblog

Vilket intressant inlägg, gillar det :) kram

i s a b e l l a w l

Träffa nya människor är också något jag älskar!!

Svar: Tack snälla du!!

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Älskar din topp förresten! Vart är den köpt???

Jonna kanon

Roligt inlägg!
Svar:tack så mycket!!

Petra

hoppas du har haft en bra dag

Ida Lindborg ♡

såå bra bild och jag håller med dig fuuullt ut!!!

Sv: Tusen tack! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: