You played me from the start but one day I had enough

| Landskap, Vardag
Glöm ej anmäla dig till veckans blogg som avslutas imorgon! Klicka här
Saknar ♥
 
Slutade skolan flera timmar tidigare igår så jag och Tove åkte in till stan, fikade och kollade runt lite. Kom hem vid halv 4 och pluggade matte från dess tills halv 8-8. Snacka om ont i nacken efteråt haha. Idag slutade jag vid 11, drog till frisören där jag har slingat, klippt mig och gått från sne- till mittbena. Sen mötte jag Sofia, så länge sen vi sågs. Fikade och pratade om killar typ, kom nyligen hem och ska snart handla och sen skjutsa Hanna till Hammarby Sjöstad. Blir en lugn kväll idag med mammis framför Idol. Puss&Kram
Pauline

åååå så fin bild!

Hanna

Fin bild! :D

Hoppas du får en bra helg!

Joanna ♥

fin bild:)

Madeliene

- fin bild, önskar dig en fin fredag!

Marlene S.R

fin bild:)

marina

sv. Visst är hon det!
Hoppas man får se en bild på håret inom kort. :)

Vera

Åh vilken häftig bild! Duktigt med pluggandet.

Kram

Prietha

Mysigt med fika!

Kashaya

Härligt foto och skönt att sluta redan kl. 11:00

linnea

skönt med ny färg och frisyr :D

Denise

Gud så vacker bild! :D

fashion

Fin bild! :)

Inga-Linn

Jobbigt att plugga så länge,men måste vara en skön känsla efteråt!!:)

♀ THE REVOLT ♀

Väldigt fin bild!^^

hmm ... vad menar du med din rubrik? :o ngt som hänt?<3

MADDISENJ.SE

Gud vilken fin bild

Emmy

Grymt att du pluggade så väl så att kroppen känner efteråt... Haha nej men lite :)

Jossan

Fin bild!
sv; Tack :)

Beatrice Johansson

Så fin bild!:)

sv: ja, verkligen:) Kramisar♥

Elsa

Gud vilken fin blid!! :)

Ida Lindborg ♡

Så härlig bild!

Sv: hihi ja, hur roligt som helst!! :D Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: