You give me no reason to stay close to you

| Vardag
 
Idag har jag, mamma och Jouni varit i Vingåker, kollat deras outlet och ätit Kina buffé. Efter det åkte vi tillbaka till Örebro, hämtade våra väskor och sen hem till Stockholm. Jag kom hem för ungefär en timme sedan, har duschat och packat väskan inför kvällen. Ska äta middag och sen hem till Hanna för att fixa mig inför kvällen. Hon, jag, Annie och Fanny ska till Nype ikväll. Vi hörs imorgon, puss
lindal

bra låtar

Felicia

ÅH, nype, det var dtider det, have fun där ikväll!

puss

S A R A

härliga låtar!

Emmy

Vingåker är inte långt härifrån, knappt en halvtimme tror jag! FAnns det något bra där nu idag?

sv;
Vad kul att du tyckte det :D

My Fredblad

Gud dvad mysigt! Hittade du något då när ni vra och kollade i outletten? :)

Pauline

vad gott med kina buffé

hanna

vad ska du göra ikväll då? :D

MATILDA

Vilka bra låtar :)

Liborius

gott med buffé:)

Emma & Julia

Åhh vad roligt :)

Sofia R

Så fin blogg du har!!

natalia

Lät härligt :)

Önskar dig en fortsatt bra dag :)
Kram!

Kashaya

Kul med outlet och buffé.

MADDISENJ.SE

Blev det någon shopping på outlet då?

Lydia

Bra låtar!

Pauline

så bra låtar :)

natalia

Ha en fin kväll <3



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: