We keep this love in a photograph, we made these memories for ourselves

| Vardag
Glöm ej vara med och delta i veckans blogg, klicka här!
Stannade kvar efter skolan igår och pluggade lite matte innan jag drog hem och tillbringade resten av kvällen på soffan. Har blivit sjuk och har ont i hela kroppen, halsen och huvudet dunkar av värk. La mig före nio igår men sov nästan ingenting på hela natten, mådde likadant imorse när jag skulle gå upp så idag har jag stannat från skolan. Ska försöka plugga lite nu i alla fall, hörs senare. 
 
Amanda

Hoppas du mår bättre snart!

marina

Krya på dig!

milina.blogg.se

fina :)

Amanda-fotoblogg

Härliga bilder! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina ni är :) <3

Ville bara säga att jag skrivit ett inlägg om stalker. Du frågade om jag hade sett det för inte så länge sedan.

Denise

Usch! Krya på dig!

Linda

fina!:D

nina

Krya! Super fina :)

Lovisa

Krya på dig!!

Selina

Finisar!

Liborius

åh krya på dig<3

Sanna Preifelt

Åh vad härliga bilder :)
Krya på dig :*

hanna

fina ni är! :D

jonna

Krya på dig :)

Maja

Vilka fina bilder! Hoppas att du mår bättre snart!

♀ THE REVOLT ♀

Krya på dig, vännen! :/ <3

Fina bilder!^^

Krya på dig! :)

Vera

Härliga bilder! Krya, hoppas att du mår bättre nu.

Anonym

Krya på dig!

Kajsa-Stina

Så fina bilder :)

Men usch att du blivit sjuk. Nu när det är helg och allting :( Hoppas du kryar på dig fort <3

fashion

Fina bilder! :D

Emelie

Låter ju inte så skoj, krya på dig!

Liza Ludvigsson

Hoppas att du mår bättre nu!

sandra

Hoppas du mår bättre nu :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: