Vinnaren av veckans blogg

| Tävling
Klicka här för att komma till veckans blogg. Grattis till vinnaren! Nu kan du även hitta en länk till din blogg i min meny under header. Det blir tyvärr ingen ny omgång då jag tycker att det tar alldeles för mycket tid, ber även om ursäkt för att tävlingen avslutas för sent. 
Inga-Linn

Det gör inget att det kom sent, bättre sent än aldrig!;) Grattis till vinnaren!:)

Julia ♥

Åh, grattis till hon ska ta och kika in i hennes blogg! :D

marina

Hoppas du haft en bra start på veckan!

Prietha

Grattis till vinnaren!

Inga-Linn

Vilken fin blogg vinnaren hade!:)

Sv: Vi åker DIREKT!:D

Grattis till henne :)

♀ THE REVOLT ♀

Grattis till henne!^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: