Tell that devil to take you back

| Vardag
Bärande Hjälp UF - glöm inte gilla oss på facebook och instagram!
 
Igår var det faktiskt kul på bowlingen och jag funderar på att delta i tävlingsmatch på söndag eftersom mitt lag har ont om folk och verkligen skulle behöva mig, trots att jag inte känner att jag tränat tillräckligt mycket för det. Mamma hämtade mig efteråt, vi handlade och köpte mat innan vi åkte hem igen. Träffade Hanna vid 9, och gick från henne halv 2 på natten. Nu äter jag frukost och ska snart iväg och hämta mammas nya bil, sen ska vi till IKEA, Ikväll blir det utgång med tjejerna, puss&kram
Hanna

Va fina ni är! :D

Ronja

Oj det skulle vara så kul att tävla i bowling! :D

miningalinn

Vill också till IKEA:D
Hoppas du får en bra kväll!:)

Kimmey ~ Kung varje dag

Härlig bild på er!

Vilken fin bild! :)

Prietha

Ha så kul ikväll!!

Pauline

så kul med UF företag, det hade jag med :)

MADDISENJ.SE

Vilken fin bild på er

Amanda Jona [SPONTAN]

Så fina :)

jonna

tack :)
hoppas ni får en bra kväll!

Emma Grann Fotografi

Härlig bild!!

Catrine

fna tjejer:) va kul med bowling va längesen jag körde!

Nelly

Så roligt med bowling och vilken härlig bild! :)

Kashaya

Låter kul med tävlingsmatch. Hoppas det går bra om du bestämmer dig för att delta.=)

Ida Nilsson

En fullspäckad dag då med andra ord, det är gott ibland också! :)

Jag gillar er på fb nu :)

Life of Johanna

Kul med ikea :)

miningalinn

Vad kul att bowlingen kändes bra!:D

MADDISENJ.SE

Hoppas du har en fin lördag!

Viktoria - Gravidblogg

Har du haft en bra Lördag? <3

linnea

kul med ikea och utgång :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: