I could've been so many things, but it would never be enough for you

| Människor, Vardag
Tessan fyllde år i fredags och min och pappas present var First aid kit's konsert i Globen. Vi åt middag på O'Learys och sen vidare till konserten. De var riktigt bra men de stod mest på scen coh bara sjöng så det är lite mer lyssna än titta. Men jag är riktigt nöjd över att jag hittade biljetterna! Alla bilderna är förresten tagna av Tessan eftersom jag inte lyckades föra över mina egna bilder igår kväll. Ha en bra torsdag!
Emelie

Åh vad kul! Är ju alltid skoj att gå på konsert :)
sv: Ja! Speciellt när filmen var så otroligt bra med :D

LINNEA

Kul med firande och konsert!

Sandra

Åh!!! Vilka underbara bilder! Hade gärna sett den <3

Henrietta

Vad kul! :)

♫♪ sandra

åhh vad roligt, är så avundsjuk skulle också vilja se dom (igen)!

Sara

Ååååh vad avis jag blir! De är såså bra!

CECILIA

åh, så kul :D

fashion

Härliga bilder! :)

miningalinn

har hört att dom ska vara riktigt bra!:)

Prietha

Åh så kul!

MATILDA

Vad roligt! Bra present :)

patriciac.blogg.se

vad roligt med konsert:)

Trevligt med konsert!!

Låter riktigt nice. Härlig present! :D

linnea

vad kul! :)

F E L I C I A

Vilken bra present!!
Jag tycker det är så svårt att ge presenter, blir oftast något klädesplagg

♀ THE REVOLT ♀

Vilken fin present!^^

Denise

Wow vilken bra present! :D

Emmy

Åh vad trevligt :D

Beatrice Johansson

Vilken bra present! Upplevelser tycker jag är bättre än matriella saker:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Viktoria

Åh vad mysigt med konsert, bästa presenten ju :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt :)

miningalinn

Verkar som en helmysig kväll!:)

Vera

Åh vad roligt med konstert!!

Trevlig helg, kram.

Amanda

Roligt!

Emma Grann Fotografi

Åh vad kul!! :)

Hanna

Åh så kul! :D

Katta

Vad kul!

SARA EMILIA

Älskar first aid kit! De är så himla bra :)

MALIN

Häftigt att se dom live! Jag såg James Blunt förra helgen - också grym!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: