There's a million reasons why I should give up on you but the heart wants what it wants

| New in, Vardag
New in. 
 
Igår åkte jag och Filippa ned till Enköping när hon slutat skolan. Har varit och hälsat på Frida, Jacob och alla andra trevliga människor där nere som vi lärt känna. Vi hade förfest hemma hos Jacob, drog sen ut och klubbade och så avslutade vi kvällen hemma hos Jacob igen. Idag valde jag och Filippa att åka hem igen så nu ligger vi hemma hos henne, har precis ätit middag och funderar på vad vi ska göra ikväll. Antingen utgång eller bara chilla med några vänner. Vi får se men vi hörs imorgon, kram

Riktigt snygga!

Natalie

Vilka snygga skor!! Älskar rubriken btw:))

♫♪ sandra

snygga!

Madeliene

Så fina stövlar! :D

Linda

snygga skor!:D

SARA EMILIA

Så bra rubirk, haha! :D

Snygga stövlar också :)

Fröken.A

En lagom kväll !! ;)

S A R A

riktigt snygga!

fashion

Super snygga! :D

emelie andersson

snygga :D

miningalinn

Riktigt snygga!!:D

Lydia

snygga!

KassandraPalma

åh så snygga!

Emma

låter kul! :) snygga stövlar också! ha en fin söndag :)

tess- mamma till Malin & Olivia

Oh så snygga!
Låter som att ni hade en härlig dag! Vad roligt!
Kram kram

Kajsa-Stina

Åh så snygga! Vart har du köpt dem? Skulle gärna vilja ha ett par själv hihi :)

Kul med utgång också! Alltid kul att dra ut ett gäng och bara släppa loss :D<3

zeb

Låter som att du hade det trevligt i alla fall :) snygga stövlar också :)

Snygga :)

Sanna Preifelt

Snygga!

Denise

Riktigt snygga stövlar! :)

Emelie Ekman Lindqvist

Super snygga!!

ida

ååh så fina stövlar!

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina :)

jonna

åh, väldigt snygga :)

Åh vad fina :)

Josephine - Living in London

Snygga!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: