The heart wants what it wants

| Inspiration, Vardag
Untitled #37
Resturangen igår var ganska dålig. Vi hade en otrevlig och ouppmärksam servitris och maten var inte heller bäst men hade mysigt med familjen i alla fall. Åkte hem efteråt och tog det lugnt, var så himla trött. Idag har vi med skolan varit på Södertörns tingsrätt och deltagit i två rättegångar med skolan. Åkte hem till Hanna efteråt och umgicks med henne. Pappa hämtade mig, vi handlade mat och så. Nu ska jag kolla på Paradise hotel, kramis
SARA EMILIA

Synd att det inte var det bästa på restaurangen igår. Får man fårga vad det var för rättegångar/varför ni var där? Var det någon skolsak, eller har det hänt något?

zeb

Usch vad tråkigt när folk är otrevliga.

miningalinn

Ska också se det sen, på datorn:)

♀ THE REVOLT ♀

Va synd att du inte var helnöjd med stället :/ men gott sällskap gör ganska mkt! Så bra det iaf ^^

milina.blogg.se

fint :)

Kimmey ~ Kung varje dag

Fina grejer!

Kajsa-Stina

Så tråkigt att ni inte blev nöjd med restaurangbesöket och att servitrisen var otrevlig :( Men mysigt att ni i familjen umgicks och gjorde nånting tillsammans. Ni får välja ett annat ställe nästa gång så det blir så bra som möjligt :)<3

Så mysiga och fina saker du har på bilden! Älskar allting men särskilt kuddarna och skorna hihi <3

Sanna Preifelt

Älskar väskan :)

bexollila

gash va snygg väska och skorna :D

Åh vad fina kuddar. :)

Julia ♥

Det är så tråkigt när en resturang är tråkigt! :(

Denise

Tråkigt att inte restaurangen levde upp till era förväntningar! :/

CECILIA

väskan var ju översnygg!

Emelie Ekman Lindqvist

Snygga stövlar :)

Tråkigt att restaurangen inte var så bra... jobbigt med otrevlig personal. Men tur att ni hade det trevligt ändå! :)

S A R A

fina saker!

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men trist att det var en dålig upplevelse. Vad åt du för något?:)

Emmy

Inte okej när folk är på så vis! Skönt att det inte förstörde mysfaktorn hos er iaf :)

jonna

tråkigt när man inte är nöjd med varken mat eller service. Tur att ni ändå hade det mysigt :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Mycket fina saker! :)

E m e l i e

Jag gillar väskan ;)

Ida Gratte

Så fina saker :D

PHONTAS

Åh så snygga prylar! :D

fashion

Fina bilder! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: