I know I'm not the only one

| Djupt
Lovet är över och vi är tillbaka i skolan. Jag brukar aldrig ha problem med att ta mig tillbaka till skolan efter ett lov eftersom jag brukar vara så taggad på att livet ska gå framåt. För varje dag som går kommer vi närmare studenten och allt roligt jag planerat. Men efter det här lovet har det känns tufft. Det känns som om det är så himla långt kvar till jullov och de två månaderna som ska komma innan det lovet är inom räckhåll.
 
UF företaget är roligt men kräver så sjukt mycket tid och energi, jag känner mig stressad. Även gymnasiearbetet känns otroligt jobbigt, jag har inte kommit längre än ämne och frågeställning. Stora, långa projekt är alltid de jobbigaste. Därför känns det här året mer energikrävande än de andra. 
 
Men jag har så mycket att se fram emot så det är bara att kämpa på och se det positiva i allt. Det är trots allt inte långt kvar nu. Förhoppningsvis får jag tillbaka lite av min positiva inställning och blir mer taggad på livet igen om några dagar eller veckor. Kämpa på alla ni som har det jobbigt i vintermörkret! 
natalia

Så sant, så sant. Ha en fortsatt fin kväll <3 Kram

zeb

Alltid bra att ha ögonen inställda på några mål. Kul att du ska se Ed Sheeran :)

♀ THE REVOLT ♀

Jag förstår din stress angående gymnasiearbetet. Det enda jag säger är att börja i tid! Jag kom inte igång och fick sitta med den hela påsklovet (inga överdrifter), dessutom skolkade jag en vecka efter lovet för att hinna klart med den ... Gymnasiearbetet är krävande som fan :/ vet dock inte hur ni har det då jag gick i natur och hade det individuellt, men antar att det är samma koncept även för er :/

Kimmey ~ Kung varje dag

Åh så mycket roliga saker du har framför dig :)

My Fredblad

Gud vad mycket kul du har att se framemot! Men om du endast får välja en av ssakerna, vilken är det som du mest ser fram emot? ;)

milina.blogg.se

jag fyller 19 om 13 dagar :D

♫♪ sandra

härligt att ha mycket att se fram emot!

MATILDA

tråkigt att lovet är slut! :/

hjjonsson.blogg.se

åh ska du också gå på katy perrys konsert? :D

jonna

Det är bara att kämpa på :) Det är ju också roligt att ha massa bra saker att se fram emot också. Då går tiden fort :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sista året är tufft, men snart är det över. Det kommer gå fort Amanda.

ps. Observera att jag bytt bloggadress till min gamla patriciac.blogg.se

Emma Ekstén

Det kommer gå bra speciellt när du har så mycket kul at se fram emot! :)

Petra

det är bara kämpa på. roliga saker du har att ser framemot

Kajsa-Stina

Tycker du är så stark som tar dig i väg till skolan ändå även fast det känns nattsvart och jobbigt. Du har helt rätt inställning med att försöka tänka positivt och att kanske din motivation och inspiration att det faktiskt snart är lov infinner sig. Jag gjorde ju "misstaget" att hoppa av gymnasiet. Inget bra val alls. Men jag mådde och mår inte bra så är det ett sånt läge ska alltid hälsan komma först :)

sv: Åh så bra idé att göra en lite mindre tatuering och nånting som jag verkligen vill ha! Nånting som har en betydelse och som gör att jag inte ångrar mig :)<3

my

Har också sådanna nedräkningar haha! Vad heter den appen? :)

Denise

Roligt när man har en del att se fram emot! :D

Sarah

Tyvärr e man ju inte lika taggad jämt :/

Amanda Jona [SPONTAN]

Lycka till med allting! :)

Amanda

Kämpa på!

linnea

så härligt att ha så mycket att se framemot! :)

Josephine - Living in London

Mycket kul som händer framöver :)

natalia

Åhh Edd!!

Photo by E M E R E L L A

Åh mycket kul att se fram emot! :)

Beatrice Johansson

Åhh, ska också på Ed Sheeran!:D Kramisar♥

Selina

Vad mycket kul du har på gång!

Liborius

älskar att det är en månad mindre kvar till december:D

Lydia Elstig

omg vill också se ed!!

sandra

vad roliga grejer du har framför dig :)

Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Sv: Tack för frågorna! :)

Ååå du har mycket att se framemot!

Maja

Vilken härlig nedräkning!

Sanna Preifelt

Åh vad mkt roligt du har att se fram emot :)

Clara

Så härligt att ha så mycket kul att se fram emot!

miningalinn

Åh, jag vill verkligen också se Katy Perry!

Sv: Jaha, vad tråkigt..;/



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: