Don't worry if I'm not there when you wake up, I'm not looking for another mistake

| Vardag
Bild från igår på Marquise.
 
Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen under helgen! I fredags var i alla fall jag, Hanna, Fanny och Micke på Hellströms och förade. Sen drog vi vidare till Klubb Göta där vi spenderade natten. Minns inte när jag kom hem men runt 2-3 tror jag.
 
Igår på dagen åkte jag och Hanna till Fittja där hennes klasskompis bor, Hanna gjorde sina naglar och sen åkte vi hem igen. Fixade oss för ännu en utgång. Jag, Hanna, My, Micke, Oscar och Viktor drog till Nype. Där träffade vi en massa folk som David och Oliver, några timmar senare drog vi vidare till Marquise. Jag och Hanna kom hem kvart i 6 imorse. Nu ska jag börja fixa mig för om ett tag ska vi åka till Norrtälje på middag, puss&kram
Linda

låter som en trevlig helg:D

J E N N I F E R

Härlig bild!

Ett glatt gäng! :)

Carolina

Det var otroligt mysigt :D

Min kille har varit på Hellströms, är det ett trevligt ställe tycker du? :)

Fin bild. :)

ida - photography, style, life ♡

åh så roligt, så härlig bild!


Sv: Tack snälla!!♡

miningalinn

Vilken fin bild på et och roligt det låter ni har haft de!:D

MALIN

Låter som en riktigt rolig party-helg! Finns ju inget bättre än dansa :)

milina.blogg.se

vad roligt :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad mysigt att åka iväg på middag! :)

Elin

Kul helg! :) Hellströms är ett skönt ställe.

marina

sv. Tack så mycket. :)
Låter som du haft det bra iallafall, oavsett uppdateringar här på bloggen eller inte och det tycket jag är det bästa. :)

linnea

vad kul! :D

♀ THE REVOLT ♀

Låter kul ändå!^^ mkt hit och dit haha xD

E m e l i e

Låter som en fullspäckad helg med mycket kul ;)

Hanna

Härlig bild :D
Hur är de med dig idag?

Julia

Lät som en rolig helg! Allt bra med dig annars? :)

du verka ha haft en fin helg:)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Life of Johanna

Låter som en bra helg!

Prietha

Låter som en jättehärlig helg!

Sofia

fina ni är!

jonna

tack :) låter ju som en bra helg!

my

Trevligt :D

Karin Lygnersjö

Vilken härlig bild :)

Selina

Härlig bild!

☆Z I N J A☆

Så roligt!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: