Your words are like steel and now I can't sleep

| Natur, Vardag
Idag har jag haft ont i huvudet hela dagen. Tror att det är spänningshuvudvärk och kan ha något med vädret att göra. För jävla jobbigt i alla fall. Åkte till körskolan för körlektion efter jag slutat och sen åkte jag hem. Pappa hämtade mig, vi åkte till Waxholm och mötte Therese. Åt middag och sen åkte vi till vår båt som ligger där för att fixa och trixa med den. Kom hem för 10 min sedan och ska snart gå och lägga mig. Puss&Kram
Sofia

Låter som en mysig dag. :)

Vicky

Vilken mysig dag det låter som du haft :) Hoppas du slipper huvudvärken idag :)

Nathalie Tegelstam

Så fint, älskar dessa blommor :) kram

frida christina

Vackert!

svar: Så kul följer dig nu heter fridachristinas där med!

Charlotta Hägg

Sv: Tack:) och fina bilder!

Catrine

va fin!!!

Linnéa Pyrrö

hoppas ditt huvud mår bättre och kul med körlektion :)

Karin

Härlig bild!

Sv: Ja han är ju otroligt söt :)

victoria

Fina bilder!!

NEW IN FROM JIMMY CHOO

Pröva att dricka mer!

Ida Lindborg ♡

Härliga bilder!

Sv: Jadå :P

sussi

hoppas huvudvärken släppt,
riktigt jobbigt ju.. Kram

Linda [fotoblogg]

Så tråkigt med huvudvärk! :/

Ebba ♥

Vilka fina bilder!

Sv: Ja verkligen hihi! Kramkram ♥

VERONICA - modeblogg

Åh jag älskar dessa blommor! Plockade dom jämt så fort jag såg dem när jag var liten, vilken nostalgi tripp du gav mig :) Underbara bilder! Ha en fantastisk och helt underbar kväll fina du, kramar!

Linnea

usch, hatar huvudvärk!

MALIN

jättefina bilder! svar: smart! ska verkligen testa det en dag! ja man måste ju blanda ut det på något sätt :)

Kelly

Vad synd att du hade ont i huvudet ):

Erika

Vad härligt att ha båt :)

Ang huvudvärken, det kan vara spänningshuvudvärk eller stresshuvudvärk (om du alltid går runt och tänker på saker, oroar dig eller bara har mycket att göra). Är det åska? Eller alltså, kvavt ute? För då kan det göra så man får huvudvärk. Jag märker direkt på min huvudvärk (har ju många olika) när det är sånt väder.. . Tyvärr är det svårt att göra nåt åt det :/

Inga-Linn

Vad jobbigt! Har också haft ont i huvudet på senaste tiden!;/

natalia

Vad fina bildert :D

Denise

Fy vad jobbigt med huvudvärk! :(
Fina bilder dock :)

Pauline

så jobbigt med huvudvärk :(

Hanna

Jättefint! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: